Cumartesi, Aralık 3, 2016
Keçeciler Bunlar Sizin İçin

23 YORUMLAR

  1. Bunlar çok kolay yapılır da iğneleri nereden bulacağız?

    neduk;belkide yorgan iğnesinin tepe kısmı gümüş renkli bir boncuk ya da fimo hamuru ile gizlenirse o iğnelere benzer.

  2. Çok hoşlar Embircim keçe almaya gittiğinde banada dükkanın telefonunu alırmısın lütfen.Ankarada keçe İstanbula göre çok ucuz soracağım postayla gönderirlermi diye.Burdaki gibi dekoratif ve ince keçeler burdada var.Ben Sesiberin iğne yastığı yaptığı kalınca keçelerden istiyorum.Peşinen teşekkürler

  3. Nazesencim ben keçeleri aldım ama fişini atmışım neyse internetten aradım adresi burada;ERDOĞAN YÜN DÜĞMEİZMİR CAD. NO:19/A KIZILAYTEL 0312 419 45 50Beşli keçeler vardı 7,5 liraya, istediğin kalın keçelerin tanesi sanırım 2,5 liraydı onlardan almadım kitap ayracı için kalın oluyor onlar. Hepsi farklı fiyattı ama çok renk vardı.Birde geçenlerde kimin bloğunda gördüm hatırlamıyorum ama araştırırım. Sanırım gitti gidiyorda uygun fiyatla keçe satılıyordu bakayım onun da adresini yazarım.

  4. Çok güzel broşlar, hepsi birbirinden canlı…Sevgili Neduk,Benim de çok ihtiyacım var o yaka iğneliklerine:) Daha önce ben kısa olanlarından kullanıyordum ama şu anda piyasa da (tahtakale’de) yok, sadece hazır bujiteride var alıp bozmak çok pahalıya geliyor…

  5. arkadaşlar bu kalın keçelerden var bende,inceleri de erdogandan alayım ama ne için kalınları,ne yapmak için inceleri kullanacagız.

  6. ozracım ben inceleri kullanıyorum genelde, çünkü yaptıklarım için ince keçe daha iyi duruyor. Mesela kitap ayracı, yüzük gibi, Sesiber ise gerçek keçe kullanıyor. O da iğnedenlik, şişe kılıfı, bardak altlığı yapıyor. Yani kalın olması gereken bir iş işin kalın keçe kullanabilirsin.

  7. Embircim çok teşekkür ederim birtanesin arkadaşım.Bir şey daha sorabilirmiyim? Ebatları nasıldı kalınların hatırlıyormusun?

  8. hımmm çok net hatırlamamakla birlikte incelere göre daha büyükçeydi ama (10×20 cm ya da 15×25 cm) tam olarak santimetre ölçü veremiyorum.

  9. ay ben karıştırdım mı acaba? Çünkü nokta atışı yaptığınız tezgah altından aldım keçelerimi, sanırım kalın olanlarla çok ilgilenmemem sebebiyle boyutlarını fark edememişim.

  10. renkli keçeler 1mt en ve boylarında 3 tl fiyatımızilginene olursa tel no : 0212 556 41 51- 3 hatakem keçe istanbulgüngören sanayi mh. gaziosmanpaşa cd no:75 c