Keçeden 4 işlemli bardak atlığı yapımı

-

keçeden bardak altlığı yapımı
İşletme bölümünde okuyan komşu ablam için bir bardak altlığı tasarladım. Bunun için önce istediğimiz renk bir keçeden tabanı kesiyoruz. Biçimi hiç önemli değil. Yani benimki gibi yamuk yumuk olursa belki daha ilgi çekici bile olabilir.
Sonra keçeden istediğimiz şekil, renk ve biçimde süsler kesiyoruz. Ben işletme okuduğu için sayıları ve dört işlemin işaretlerini seçtim.
Yapıştırmadan önce hangi şeklin nereye geleceğini belirlerseniz yapıştırırken daha rahat edersiniz.
Sıcak silikonla şekillerimizi yapıştırıyoruz ama eğer daha sağlam olsun isterseniz dikebilirsiniz.
Ve bu kadar. Umarım severek kullanır.

keçeden bardak altlığı yapımı

keçeden bardak altlığı yapımı

keçeden bardak altlığı yapımı

Bir Cevap Yazın

digdem12

Merhaba,ben Diğdem 14 yaşındayım.Öncelikle sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.Biraz kendimde bahsedecek olursam; okulda başarılı bir öğrenci,evde sorumluluk sahibi bir çocuk,dışarıda bilinçli bir vatandaş…Her gün kendini geliştiren,yenileyen ,ilerleyen teknolojiye ayak uydurmaya çalışan biriyim.Yani herkes gibi.Ama beni diğerlerinden ayıran bir özelliğim var.Hobilerim.Yapabildiğim her şeye meraklıyım,bir o kadar yapamadıklarıma…Beğendiğim her şeyi yapmaya çalışırım,yaparken zevk almaya çalışırım çünkü biliyorum ki zorla yapınca hiçbir güzelliği,değeri kalmaz.Sevdiklerime hediye ederim yaptıklarımı çoğu zaman ama en nadide parçalarımı kendime saklarım :D Sevdiklerinin mutlu olması beni de mutlu eder,yaptıklarımı paylaşarak benden büyük,küçük herkese örnek olmak amacıyla hobilerim ve ben buradayız,10 marifette… :)

Artık keçelerden bardak altlığı yapımı

| | 3 Yorum

Eski çalışmalardan kalan parça keçelerle yaptığım bardak altlığı. Yapım aşamaları ise şöyle; öncelikle aynı boya sahip şeritler kesiyoruz. İstediğimiz gibi 3 rengi üst üste koyuyoruz. Daha sonra bunu yuvarlıyoruz. Oluşturduğumuz...