Keçeden ağaçlı çocuk odası kapı süsü

-

kece-suslemeli-cocuk-odasi-kapi-susu-modelleri-1
Merhaba, sevgili 10 marifetliler. Bu kapı süsünü Bengisu ve onun küçük kardeşi Utku için yaptım. Müşterim ne yapacağımı bana bıraktı. Ben de içimden geldiği gibi rengarenk bir kapı süsü hazırladım :) Keçeden çocukları özenle elde diktim ve salıncaklarına oturttum. Güneş, bulut, inek, koyun, ayı ve kuşlar elyaf dolguludur. Utku bebeğin elindeki dondurma %100 elde özel olarak yapılmıştır. Çiçekler, uçan balon, kelebekler, ibrik ve harfler de aynı şekilde el yapımıdır. Buradaki objelerin çoğunun yapımını sizlerle paylaşmıştım. Biraz aşağıda linklerini verdim. Oradan inceleyebilirsiniz.

Koyunun yapımı için buraya, ineğin yapımı için buraya, üç boyutlu olarak keçeden yaptığım ibriğin yapımı için buraya tıklayıp detaylı yapım aşamalarına bakabilirsiniz.

Ayının yapımı için buraya, sarı kuşun yapımı için buraya, pembe kuşun yapımı için buraya, güneş ve bulutun yapımı için buraya tıklayıp detaylı yapım aşamalarına bakabilirsiniz.

Bengisu ve Utku kardeşler :)

Kız çocuğun yapımı için buraya, erkek çocuğun yapımı için buraya tıklayıp detaylı yapım aşamalarına bakabilirsiniz.

Umarım siz de beğenirsiniz. Yaptığım diğer kapı süslerini görmek isterseniz bloguma ve facebook sayfama beklerim. Hoşçakalın.

Bir Cevap Yazın

ebrarinkeceleri

Çiçekli hoşgeldiniz kapı süsü modeli

| | 0 Yorum

Keçe uğur böceği kapı süsü

| | 0 Yorum

Jüt ipten çiçekli kapı süsü

| | 0 Yorum

| | 0 Yorum

Güvercinli kapı süsü

| | 0 Yorum

Keçeden pembe kalpli mutfak kapı süsü

| | 0 Yorum

Keçe detaylı, tavuskuşu tüylü kapı süsü

| | 0 Yorum