Cuma, Nisan 28, 2017
Keçeden cep telefon kılıfları

Keçeden cep telefon kılıfları

0

Keçeden cep telefon kılıfları ile merhaba keçe severler, 10marifet’de çok yeniyim. Sizlerle tanışmak için çok da heyecanlıyım. Uzun yıllardır tasarıma olan merakım ve araştırmalarım sonucu hobilerimi geliştirip, yaptığım el işi ürünlerini sevdiklerime, yakınlarıma hediye ederek mutlu oluyordum. Sonra bir gün dedim ki kendi kendime bu yaptıklarımı başkalarıyla da paylaşmalıyım. Bu hayalden yola çıkarak Leylifer Mutluluk Atölyesi&Cafe işletmesini açtım. Burada hem cafe hizmeti veriyorum hem de benim gibi hobi meraklılarına çalışma alanı sağlıyorum. Hiç bilmeyen ya da öğrenmeye yeni başlayanlara eğitim veriyorum, daha ileri seviyedekilere yeni teknik ve fikirlerle yeteneğini geliştirmesine yardımcı oluyorum. Buraya geldiğinizde çay, kahve, kahvaltı, taze kurabiye ve tatlı çeşitlerimizle kendinizi arkadaşınıza misafirliğe gelmiş gibi hissedeceğinizden emin olabilirsiniz. Oturmaya da beklerim. :) Cep telefonları hayatımızın vazgeçilmez bir parçası haline geldi. Onlar bizim için bu kadar önemliyken bizim de onların korunmasını sağlamamız gerekir öyle değil mi? :) Bu kılıfları istediğiniz renk ve figür ile deneyebilirsiniz. Boyun askısı ya da püskül seçeneği ile kullanmanız da mümkündür. Kolay gelsin.

Paylaş
Evrim Bayrak’in profil fotoğrafı
01 Ocak 2017 tarihi itibariyle kapılarını siz değerli misafirlerine açan Leylifer Mutluluk Atölyesi & Cafe olarak farklı cafe konsepti ile keyifli zamanlar geçirmenizi vadediyoruz. Hobi faaliyetleri ile yeteneklerinizi keşfedebilir, kitap köşesinde dinlenebilir, kutu oyunları ile ailenizle birlikte eğlenceli dakikalar geçirebilirsiniz. Unutmayın, mutluluk paylaştıkça çoğalan bulaşıcı bir hastalıktır, Haydi mutluluk bulaştıralım.. :)
Satış için ulaşabilirsiniz: