Keçeden Kalem Süsü

-

Yakında okullar açılacağına göre özellikle okulla yeni tanışacak çocuklarımız için keçeden kalem süsü yapabiliriz. Yapılışı burada

22 yorum gelmiş

  1. benimki ilkokula giderken de sevmedi böyle şeyleri, hep ağır abi oldu. bizim zamanımızda da yoktu böyle süslü püslü şeyler.

  2. yeri değil belki ama bir mail geldi buraya da yazayım çok kişi görsün istedim.”Hayatinizda ilk ve tek olacak DIKKAT!!!!!Mars gezegeni Agustostan gecesi gökyüzünün en parlak cismiolacak. Mars çiplak gözle dolunay kadar büyük görünecek.27 Agustos’ta Mars dünyaya 34,65 milyon mil yaklaştiginda en büyükgöründügü gün olacak. 27 Agustos gecesi 00:30’da gökyüzünü izleyin.Dünyanin iki ay’i varmiş gibi görünecek.Mars’in dünyaya bu kadar yakin geçecegi bir sonraki tarih 2287 yili.Bunu dostlarinizla paylaşin.Bugün hayatta olan hiçbir kimse bu olayi tekrar göremeyecek ……”

  3. Eveeet sesiber bana da mail olarak gelmişti bu bilgi ben de dört gözle bekliyorum ne zamandır. Bakalım görebilecek miyiz ? Geçen günde ay tutulması vardı biliyorsun. Onu da uzunca bir süre seyrettik bahçede ve hatta kameraya bile çektik :)

  4. arkadaşlar sanırım dört yıl önceydi aynı mailin bana ilk geldiği dönem, maalesef yalan olduğu ortaya çıktı. Her sene bunu yapıyorlar ve nedense hep Ağustos ayını seçiyorlar :((

  5. ben unutmazsam bakıcam o saatte, ama hatırlıyorum böyle bir şeyi 2 ay falan benzxetmei yabancı gelmedi embir. dejavu sanmıştım.

  6. hı hı gördüm embir fikirlerim geldi hep görüncede artık ders çalışacak benim kızım arada bir bunlardan yaparız dersd aralarında sıkılmamış olur hem:))

  7. Ay buna da bayıldım, aç timsah kalem kutusu, yukarıdaki kalem süsünden de yapıp kalemin sürünerek timsahın ağzına girmesi amanınnnn

  8. Hayır, sen?Güncelleme: Şimdi konuların altındaki sohbetler varya burda marsı görecek miyiz konusu, buzdolabı süsleri konusunda elektrik sarfiyatı ile magnet arasındaki bağlantı çözülmeye çalışıyor, ahşap kutusu konusunda görme sorunları, çiş çadırında bebeklerin bilumim ihtiyaçlarını nasıl giderdikleri, nasıl çanta konusunda bülbül yuvası :))

  9. ben de ayı bile görmedim, odanın penceresi ayı görecek yönde değildi, tekrar giyinip dışarı çıkmaya da üşendim o saatte.

  10. embirrrrrrrrrr…dediklrinde çok haklısın valla yaaa bende okuyunca birden mars ne alaka dedim ama sonradan dünkü konuşma geldi aklıma ….

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum