Keçeden kalemlik yapımı

-

keceden-kalemlik-dikimi-1
Kalemliğimizi yapmaya başlarken önce keçemize şekli çizelim, keselim. Uç kısmına asıl parçada olduğu gibi ama çok az daha büyükçe bir üçgen kesip yapıştıralım. Bu kısım kalemliğimizin kapağını oluşturacak. Köşeye dekoratif kalp koyalım.

keceden-kalemlik-dikimi-2
Silgi ya da minik notların konulabileceği bir cep yapalım. İstediğimiz şekli keselim. Ben daha güzel olsun diye bu şekilde yaptım. Ayrıca cebin kullanışlı olması için kenarlara yapıştırmak üzere iki parça keselim ve aşağıdaki resimde görüldüğü gibi yapıştıralım. Ben silikon tabancası kullandım. Bu parçaların diğer taraflarını da kalemliğimize yapıştıracağız.

keceden-kalemlik-dikimi-3
Yapıştırırken resimdeki uç kutularına temas eden yüzey tarafını yapıştırmalıyız.

keceden-kalemlik-dikimi-4

keceden-kalemlik-dikimi-5

keceden-kalemlik-dikimi-6
Cepli olan tarafın yan tarafına kalemlerin yerleştirileceği parçaları yuvarlayarak yapıştıralım. Kalemliğimizin iç kısmını süslemek için çiçekler ve kalpler kullanabiliriz. Dış yüzeyini yaparken hem daha tok hem daha güzel görünsün diye aşağıdaki resimde görülen şekilde parçalar yapıştırmanızı öneririm. Ortada kendinden desenli kalpli keçe ve sağda da aynı renkli keçeden parçalar ekledim. Ben bağlamalı olarak tasarladım ama siz istediğinize göre mıknatıs veya cırtcırt kullanabilirsiniz.

keceden-kalemlik-dikimi-7

keceden-kalemlik-dikimi-8

keceden-kalemlik-dikimi-9
Kolay gelsin ..

clear2211

Merhabalar ! Kendimden kısaca bahsetmek istiyorum. Sürekli bir şeyler öğrenmek isteyen, yeni bir şeyler yapıp kendini geliştirme coşkusu içinde olan biriyim. Yeni evliyim ve avukat olma yolunda bir öğrenciyim. Paylaşımlarımı blogumda da yapıyorum ve hepinizi oraya da davet ediyorum.

Bir Cevap Yazın