Keçeden magnetler ve yakma çiçekli kutu

-

kece-magnet-modelleri
Kına gecesinde misafirlere hediye verilmek üzere yaptım bu magnetleri. Hepsi keçeden. Devamı da geliyor ama şimdilik bu kadarını göstermek istedim. Evlerin gövdelerini ve çatılarını kafama göre -kalıpsız- biraz da formları bozuk kestim. Pencere ve kapı detaylarını hazırladım, biraz çiçekle, bazılarını nakışla, dantel perdeyle, bebek getiren leyleklerle süsledim. Evlerin kapıları hep açık dikkat ederseniz, çünkü benim bu minik mahallemde herkes dost, herkes ahbap, teklif yok, kapı çalmak yok :) Mutlu, sıcacık yuvalar yapmak istedim bu evlerle, bilmem başarabildim mi ama her birinden ayrı ayrı zevk aldım :) Ağaçlar ise lazer kesimle hazırlanmış, tuhafiyeden aldığım ve üstlerine renkli boncuklar eklediğim, gövdesini nazar boncuğuyla, kalple ve kuşla süslediğim güzelim ağaçlarım… Onların da mutfakta yemek hazırlarken buzdolabı kapağından gözkırpmasını istedim :) Ve son olarak minik cupcake’ler hazırladım. Onları da battaniye dikişiyle birleştirdim, üstlerini kurdele ile krema kısımlarını boncuklarla, güllerle süsledim. İçlerine lavanta ve boncuk silikon doldurdum. Magnetleri yaparken kimi zaman dikiş, kimi zaman da sıcak silikon kullandım.

kece-sepet-

3 yorum gelmiş

  1. esencan

    çok teşekkürler leynum :) Keşke kapılarımız ardına kadar açık yaşayabileceğimiz mahallelerde otursak :)
    Sevgiler

  2. pelinbayrak

    Bayıldım harikalar renkleri nasıl güzel birbirine uyumlamışsınız… keçelere devam…tebrikler…işte bende bunları yapamam :))
    sevgiler….bol kazançlar..

Bir Cevap Yazın

esencan

Anne-çocuk temalı keçe magnet

| | 0 Yorum

Keçeden kedi ve korsan magnet

| | 0 Yorum

Keçe prenses magnetler

| | 0 Yorum

Keçeden dolgulu baykuş magnet

| | 0 Yorum

Keçe evler ve keçe nazarlık

| | 0 Yorum

Keçeden kepli baykuş magnet

| | 0 Yorum

Keçe ev magnetler, keçe çerçeve

| | 0 Yorum

Keçeden cici kızlar magnetleri

| | 0 Yorum

Keçe at magnet

| | 0 Yorum

Keçeden çaydanlık magnet yapımı

| | 0 Yorum

Keçe ev magnetler

| | 0 Yorum

Bambi keçe magnet

| | 0 Yorum

Keçe baykuş magnetler

| | 0 Yorum

Keçeden şekilli magnetler

| | 0 Yorum

Keçe buzdolabı magneti yapımı

| | 0 Yorum