Salı, Aralık 6, 2016
Keçeden nazarlık duvar süsü yapımı

Keçeden nazarlık duvar süsü yapımı

0

Keçeden nazarlık duvar süsü yapımı
Kolay nazarlık yapımı için bebek mavisi, beyaz, lacivert ve mavi olmak üzere toplam dört renk keçemiz var.

Keçeden nazarlık duvar süsü yapımı
Mavi olanla başlayalım. Yukarıdaki gibi bir şekil çiziyoruz ve iki tane kesiyoruz.

Keçeden nazarlık duvar süsü yapımı
Daha sonra beyaz keçeden aynı şeklin daha küçüğünü kesiyoruz, bebek mavisi keçeden beyaz keçenin içine sığacak büyüklükte bir yuvarlak, lacivert keçeden de bebek mavisi keçenin içine sığacak büyüklükte yuvarlak kesiyoruz.

Keçeden nazarlık duvar süsü yapımı
Sırası ile lacivert keçeyi bebek mavisi keçeye, bebek mavisi keçeyi beyaz keçeye, beyaz keçeyide mavi keçenin üzerine silikon tabancası yardımı ile yapıştırıyoruz.

Keçeden nazarlık duvar süsü yapımı

Keçeden nazarlık duvar süsü yapımı

Keçeden nazarlık duvar süsü yapımı
Nazarlığımız sağlam olsun diye mavi keçeleri birleştirirken üst kısma asmak için kurdele koyarak dikiyoruz.

Keçeden nazarlık duvar süsü yapımı
Dikişi bitirmeye yakın biraz boşluk bırakıp nazarlığımızın içine elyaf koyuyoruz ve dikerek bitiriyoruz ve bu güzelliği istediğimiz yerde sergiliyoruz. eEğer benimkinden güzel olduysa bir sürü iltifat alıyoruz :)

Eğer arabamızın aynasına takacak isek iki tarafına da beyaz, bebek mavisi ve lacivert keçe yapıştırma olayını tekrarlayıp, içine lavanta tohumu koyarsak daha şık ve güzel kokulu bir nazarlığımız olur. Yalnız benden söylemesi çok da güzel yapmayın, nazar değer :)

Paylaş
digdem12
Merhaba,ben Diğdem 14 yaşındayım.Öncelikle sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.Biraz kendimde bahsedecek olursam; okulda başarılı bir öğrenci,evde sorumluluk sahibi bir çocuk,dışarıda bilinçli bir vatandaş...Her gün kendini geliştiren,yenileyen ,ilerleyen teknolojiye ayak uydurmaya çalışan biriyim.Yani herkes gibi.Ama beni diğerlerinden ayıran bir özelliğim var.Hobilerim.Yapabildiğim her şeye meraklıyım,bir o kadar yapamadıklarıma...Beğendiğim her şeyi yapmaya çalışırım,yaparken zevk almaya çalışırım çünkü biliyorum ki zorla yapınca hiçbir güzelliği,değeri kalmaz.Sevdiklerime hediye ederim yaptıklarımı çoğu zaman ama en nadide parçalarımı kendime saklarım :D Sevdiklerinin mutlu olması beni de mutlu eder,yaptıklarımı paylaşarak benden büyük,küçük herkese örnek olmak amacıyla hobilerim ve ben buradayız,10 marifette... :)