Keçeden papatyalı tablet kılıfı

-

Keçeden papatyalı tablet kılıfı, aynı zamanda istenirse clutch çanta olarak da kullanılabilir. Keçeden yeşil üzerine bol bol papatyayla çalıştığım bu tablet kılıfını hayalperest bir müşterim için tasarladım. Bir dreamer kolay yetişmediğinden tasarımı da özel olmalıydı elbet :) Ve bu güzel keçe kılıf modeline papatyalardan daha çok yakışan bir çiçek olamazdı :) Her zamanki gibi yaparken çok eğlendim ve ortaya çıkan sonuçtan da fazlasıyla memnun oldum. Yeşil sarı ve beyaz uyumu müşterimizin de çevresinin de fazlasıyla hoşuna gitti :)

Bu keçeden papatyalı tablet kılıfını hazırlarken tablet müşterimizin elinde değildi ölçüleri bana netten geldi ancak kılıfın uyumuyla ilgili bir sorun olmadı. İstediğiniz tasarımı istediğiniz ölçülerde oluşturabiliyorum.

Her zamanki gibi keçe ile ilgili farklı ve eğlenceli tasarımlarım için bana profilimden ulaşabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Tasarımlarım ve el emeğimle oluşturduğum, keçelerden dünyamı sergilediğim bir hesabım var. Tasarlanmasını istedikleriniz için bana ulaşın aklınızdakileri beraber tasarlayalım :)

Keçeden kedili mumluk kılıfları

| | 0 Yorum

Kalp detaylı keçe telefon kılıfı

| | 2 Yorum

Keçeden otobüslü telefon kılıfı

| | 0 Yorum

Keçe kaplı mini not defteri

| | 0 Yorum

Boncuk işlemeli keçe gözlük kılıfı

| | 0 Yorum

Keçeden baykuş figürlü telefon kılıfı

| | 0 Yorum

Keçeden mini dikiş seti

| | 2 Yorum

Kelebekli keçe ajanda kılıfı

| | 0 Yorum

Mink cepli, keçeden laptop kılıfı dikimi

| | 0 Yorum