Cuma, Aralık 9, 2016
Keçeden pembe lohusa tacı

Keçeden pembe lohusa tacı

11

pembe lohusa tacı
Bir taç süsleme örneği daha. Asel Mina’yı süslü karşılamak için annesi Yasemin Hanım benden pembe lohusa tacı yapmamı istemiş. Keçe kundaklı bebek figürlü elde dikilmiş, lohusa taç bebek temalı düğme ve incilerle tamamlanmış. Keçe lohusa taçları ve değişik taç modelleri görmek için adres burası.

pembe lohusa tacı

pembe lohusa tacı

pembe lohusa tacı

Bu bebek temalı düğmeler insanı gülümsetiyor :D

Paylaş
aylar

11 YORUMLAR

  1. teşekkürler, ne var ki bu konuda haklısınız :( Övünmek gibi olmasın ama internette keçe taç tasarım ve özellikle uyumlu olmayan renkleri gördükçe içim kararıyor :( Ben olsam o tür tacı giyer miydim, soru işareti doğrusu :( Lohusa tacı yapılıyorsa da, bari gözüne güzel görünebilecek tasarım taç yapılsın bence. Ben bile tacımın bitmiş halini her zaman beğenmiyorum, hep eksik varmış gibime geliyor.

  2. bazıları kopyalar bazıları tasarlar siz tasarlayan kısımdasınız o yüzden hep bir eksik varmış gibi hissetmeniz doğal çünki son sözü söylensiniz :) ben çok beğendim tekrar elinize sağlık …

  3. taç konusunda evet ben tasarlıyorum ama bazı kapı süslerim kopyadır bazılar ise kendi tasarımım, nedeni ise bazı müşteriler beğendiği ithal tasarım kapı süsü modeli netten bulup bana yaptırıyor, eh yapmak da bana kalıyor, ama bir ürünün kopyası yapılsa bile hakkıyla yapılmalı bence.

  4. kopyadan kastım yurt dışı değil aylar hanım tamamen fikirsizce birebir yapılan işler ki bu bide söylediğiniz gibi amatörce yapılırsa tam bir felaket oluyor size gelen siparişi netten almış bile olsalar emin olun siz farklı bi tasarım ekliyorsunuzdur ki bi çok modelinizi biliyorum ve yurtdışındakileride yakından biliyorum illaki bi aylar farkı oluyor onlarda ;)