keçi çobanı köylü güzeli

-

Yine okul yıllarında sgrafitto tekniğiyle yaptığım bir çalışmam. Fayansın üstü, sırüstü boya pistole tabancasıyla püskürtülerek boyanıyor, karbon kağıdıyla istediğimiz resim üstüne kopyalanıyor ve daha sonra iğne v.b sivri araçlarla kazınıyor en son da 1200 derecede özel seramik fırınında pişiriliyor.

9 yorum gelmiş

  1. artemis921

    Çok güzel bir sanat gerçekten. Ben akrilik boyayla hiç çalışmadım eğer kazınabiliyorsa olur tabii. Bu da normal sırlı düz beyaz karonun üstüne yapıldı zaten. İki parça halinde yapıp çerçeveyle birleştirdim. Ama sabır isteyen bir iş. Sen o yumurtaları sabırla ince ince oyduktan sonra bunun da alasını yaparsın eminim.

  2. artemis921

    Arkadaşlar güzel yorumlarınız için teşekkür ederim hepinize. Nedukcum çerçevenin öyle fazla bir özelliği yok. Aynaları çerçevelemekte kullanılan metal çerçevelerden sadece. Bir sorun olacağını sanmam. Şimdiden kolay gelsin… Ay ne çok çerçeve demişim :)))

  3. artemis921

    Eski istanbulu anlatan gravür resimlerden yararlanabilirsin yada beğendiğin bir resmin fotokopisini çekip onu da kullanabilirsin.

  4. kondor

    artemis yollayıp duruyorsun şu okuldu mokuldu çalışmaları öyel pc. ekranı başında kala kalıyorum.yok böyle olmayacak emekli olup okuyacağım en sonunda güzel sanatlar. biri emeklilik mi? dedi

Bir Cevap Yazın