Kedi Yatağı:)

-

Diğer kedili çalışmalarım için;kedi yatağıkedili paspastüm battaniye çalışmalarımpaspaslarTığla ördüm. Ortasına yuvarlak bir parça daha örüp içini elyafla doldurdum.

13 yorum gelmiş

  1. mavisofra

    alllahım biri şu kızı durdursun artıkk :)))))))))))))))) yatak yorgan ne görürüse örüyobi de güzel oluyo ki:))))))))))lütfen pasaj aç cnmm bunlar degerlensin artıkko kadar hayvan sever var ki bayılırlar bunlara:))

  2. okuyan

    :))) durmak istiyorum duramıyorummm:)))))sağol canım… ama benim şansım yoktur, yaparım satılmaz, elimde patlar:)))

  3. mavisofra

    denemekten ne çıkar zaten yapıyosunn patlayan bişey yok ki yapmazsan patlarsın asıllllllllllllll:)))))))))))))))))))))

  4. okuyan

    hehe bakarsın çocuklar duymasındaki gibi patladı gitti olur:)))karışık işler nasıl açılıyor bilmiyorum ki:)

  5. byalamode

    ellerinize sağlık çok tatlıııı:)bence satılmaz diye düşünmeyin.pozitif düşünün.bunları yapamayan okadar çok insan varki eminim şansları bol olacaktır.kedinizin ismi neydi?güle güle kullansın:)

  6. okuyan

    çok teşekkür ederim sevgili byalamode…kedişim 11 aylık erkek bir tekir… ismi de Aşkım Müezza… Aşkım veya oğlum deyince koşa koşa geliyor yanımıza:)

  7. alanay

  8. okuyan

    çok teşekkürler… pasaj hakkında burada bir arkadaştan bilgi istedim eğer becerebilirsem denemeyi düşünüyorum:)))

Bir Cevap Yazın

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

Amigurumi denizanası anlatımlı

| | 2 Yorum

Amigurumi fil yapımı – anlatımlı

| | 30 Yorum

Amigurumi nedir, nasıl yapılır? Tarif, anlatım, video

| | 0 Yorum

Sevimli mor baykuş amigurumi tarifi

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak şeması

| | 1 Yorum

Düğme ile amigurumilere göz yapımı

| | 3 Yorum