Kedili Ahşap Gazetelik

-

Medefe obje önce zımparalanıyor, sonra bir kat astar beyaz boya ile boyanıyor (akrilik boya). Böyle yapmamızın sebebi üstüne süreceğimiz renkli boyanın rengi neyse daha güzel çıkmasını sağlaması.Bu gazetelikte wood grainer denilen medefe objeye ahşap doku özelliği veren tekniği kullandım. Bu teknik için zeminimi beyaz astar, ardından açık mavi tonda akrilik boya ile boyadıktan ve kurumasını bekledikten sonra (eğer benim gibi sabırsızsanız saç kurutma makinesi kuruma işlemini hızlandırıyor :) tavsiye ederim) üstüne daha koyu tonda mavi renkte akrilik boya ile boyadım. Bunun kurumasını beklemeden hemen wood grainer dokusunu vermek için kauçuktan yapılmış bir aparatla, ahşap dokuyu veriyoruz.Sonrasında da istediğimiz gibi süsleyebiliyoruz. Ben kedileri çok sevdiğim için arkasında da önünde de şirin kedicikli bir dokupaj kağıdı yapıştırdım.Yanlarında da aslında stencil şablon için üretilmiş ancak benim hiçbir zaman doğru düzgün beceremediğim stencil şablon olayımdan dolayı çerçeve gibi kullanıp sonra boyutlu boyayla çerçevelerini belirginleştirdiğim desenlerim var.

5 yorum gelmiş

  1. melektuana

    evet kediyle alakalı değil ama zaten stencil şablonları amacına uygun kullanamıyorum bir türlü. hevesim geçsin diye kurşun kalemle şekli çıkartıp, kenarlarından da boyutlu boncuk boya ile geçiyorum :)aslında kedi stencili olsaymış evet daha iyi olurmuş.teşekkürler fikir için :)

  2. kkpols

    çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.benim gibi konuyla ilgili az bilgisi olanlar için de anlatımınız çok faydalı olacaktır.adım adım anlattığınız içinde ağzınıza sağlık.güzel günlerde kullanmanızı dilerim.

Bir Cevap Yazın

Çatlatmalı ahşap takı kutusu

| | 0 Yorum

Penguen ailesi dekupajlı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Melek kanatlı ahşap pano

| | 0 Yorum

Video: edding’le ahşap kase nasıl boyanır?

| | 86 Yorum

Video: edding’le ahşap pano nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Ahşap kardan adam

| | 0 Yorum

Sprey boyalarla ayna çerçevesi renklendirme

| | 0 Yorum

Ahşap boyama posta kutusu modelleri

| | 0 Yorum

Ahşap boyama ürünler – Çisem Hobi

| | 0 Yorum

Mix media canvas tablo yapımı

| | 0 Yorum

Teneke kutu boyama ve dekupaj yapımı

| | 2 Yorum

Doku çalışmalı ahşap boyama ekmeklik

| | 0 Yorum

Dekupaj ve boyamalı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Ahşap simitçi sehpası boyama ve dekupaj

| | 0 Yorum