Kedili cüzdanım

-

Tığla ördüğüm ve kedili olduğu için de çok sevdiğim cüzdan modelim :) Örmek isteyenlere fikir vermesi adına :) Bloguma misafir olmak isterseniz her zaman beklerim :)

8 yorum gelmiş

  1. turkuazft

    bıyıklarını sevsinler eline sağlık canım herzaman ki gibi çok güzel ve kullanışlıaklıma bir fikir geldi bunun içine kumaştan astar dikip kulaklarını da kumaştan yapılsa oda değişik bir cüzdan olur sevgilerimle :) :) :)

  2. okuyan

  3. emineozlem

    Svgili arkadaşım yine çok güzel kedili cüzdan yapmışsın. Çok şirin olmuş. Biliyorsun ben de hep senden kopya çekiyorum seninkiler gibi olmuyor malesef ama inanılmaz güzel fikirlerin var kızım da bayılıyor. Ama birşey sorsam olur mu? benim yaptığım kediciklerde bıyıkları böyle dik düzgün durduramıyorum. Önce güzel duruyorlar sonra iplerin hepsi ayrı yönlere gidiyor. Bıyık iplerini dik durdurmak için kola gibi birşey mi kullanıyorsun. Ben nasıl yapayım?Tekrar ellerine sağlık arkadaşım. Sevgilerimle..

  4. okuyan

    Senin güzel paylaşımlarından da ben ilham alıyorum. Güzel düşüncelerin beni mutlu etti teşekkür ederim arkadaşım.Bıyıkları yaparken her battığım yerde arkadan diker gibi sabitliyorum. Öyle denersen bence memnun kalırsın.Kızına da çok sevgi ve selamlarımla.

  5. emineozlem

    Çok çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım. Keşke bunu daha önceden sorup öğrenseymişim. Çok çok iyi oldu şimdi önceden yaptığım kedilerin bıyıklarını düzelteceğim.Çok çok sevgi ve selamlarımla arkadaşım..

Bir Cevap Yazın

Boncuklu tığ işi çanta yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen örgü çanta

| | 3 Yorum

Sarı örgü çanta

| | 2 Yorum