17 yorum gelmiş

  1. nalana

    En iyisi sen minyatür odalar haazırlamaya başla.Ayçanın blogunu görmüşsündür.Kızım nasıl oldu,iyileşti mi?

  2. kriizantem

  3. AtelierCafe

    teşekkürederim arkadaşlar beğenmenize sevindim,nalan ablacım iyileşti selin canımsın teşekkürederim aradığın için:)Bu arada kriizanteme kimse katılmasın,ben katılacam ona:)

  4. AtelierCafe

  5. fiamma1

    Çok tatlı olmuş kedicik:)) keşke ayaklarının ğzerinde dursaymış kutuya tutaçda olurmuş… hadi bir tane de oyle yap:))

  6. fiamma1

    Sana katılıyorum sevgili Krii ama sende bana katıl ayakta dursaymış şu kedicik daha iyi olmazmıymış, bir tane daha yapmasın mı???Kızının iyileştiğine sevindimm, yaa bu akşam haberlerde izledim sınıfların yarısı boş,aileler okula göndermiyor çocukları, ne olacak bu çocuklar bu yılı boyle mi geçirecekler? Pekş seneye grip yok mu? yani gribin adı ne olacak acaba?

  7. kriizantem

    Fiammacım sana kesinlikle katılıyorum, bir tane daha yapsın, ondaki kedi ayakta dursun:))Sormayın izmitte öyle, çocuklar okula gelmiyorlar, sınıflarda 8-10 kişi oluyor. Öğretmenlerde hasta raporlu. Benim çocuklar bir haftadan sonra bugün başladılar okula. Bu sene böyle geçecek anlaşılan. Aman çocuklarımız sağ olsunlar da, sağlıklı olsunlar da bu sene eğitimi hiç önemsediğim yok benim. Ben aşı yaptırmaya karar verdim. Böyle korkuyla yaşanmaz. Hangi doktora sorsam karar sizin, yaptırsanız iyi olur, içgüdülerinizle davranın dediler. Çok düşündük, çok araştırdık ve içgüdülerimiz aşıyı yaptırın dedi:)) Umarım içgüdülerimizi dinleyerek hata yapmış olmayız. Ocakta salgın daha hızlı ilerleyecekmiş. Artık domuz gribiyle veya aşıyla ilgili haberde dinlemiyorum, hergün ölenler çoğalıyor.Ayrıca önümüzde ki sene gribin adı hipopotam gribi, ben koydum adını güzelmi:))

  8. AtelierCafe

    sesimm teşekkürederim öptüm,fiammacım bir tanede ondan yaparım öptüm,KRİMM seni sona sakladım,önce teşekkür,ve kocaman bir öpücük.Neyse yamalımda katılsın bize:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum