Kedili Paspas:)

-

Kedili ve kediler için diğer çalışmalarım için:))battaniyelerkedi yatağıpaspaslarŞişle ördüm. Motifleri ayrı örüp üstüne diktim.Yeğenlerime gitti bile:)))

13 yorum gelmiş

  1. okuyan

    çok teşekkürler arkadaşlar… beğenmenize çok sevindim…farfincim maalesef benimki başka kedilerle pek anlaşamıyor… onları bahçede sevip besliyorum, çok sinirleniyor kapıya geldiklerinde:)))

  2. farfin

    kıskanıyordur kesin:)bizim köpek çocuğu kıskanıyor ya,dışarda başka hayvan sevip gelsek koklayıp hırlıyo :))

  3. okuyan

    :)) teşekkür ederim…köpekli tuvalet kağıtlık yaptım, onayda bekliyor… belki beğenirsen ondan yaparsın:)

  4. okuyan

    evet, gerçekten çok ksıkanıyor… dengesi şaşıyor kedişimin:))) hemen ellerimi, paçalarımı kokluyor sonra da üstüme atlıyor sinirden:) hiç kıyamıyorum ama ne yapayım kapıdakiler de sevgi arsızı bir görsen:)

  5. bahar006

    Ellerine sağlık, cidden kedili bunlar, farfinim bizimki de öyle ya, küçük çocuklardan koşan herhangi bir canlıdan ve diğer tüm kedi köpeklerden nefret ediyor. Zaten ileri derecede türkçeden anladığı için yanında başka hayvanlardan bahsedince bile havlamaya başlıyor. Koklamaya gelince, bizim evin oralar kediden köpekten geçilmiyo, daha kapıdan girer girmez teftişe başlıyor. Biz mi onu sahiplendik o mu bizi anlamadım gitti:))

Bir Cevap Yazın