13 yorum gelmiş

  1. çok teşekkürler arkadaşlar… beğenmenize çok sevindim…farfincim maalesef benimki başka kedilerle pek anlaşamıyor… onları bahçede sevip besliyorum, çok sinirleniyor kapıya geldiklerinde:)))

  2. kıskanıyordur kesin:)bizim köpek çocuğu kıskanıyor ya,dışarda başka hayvan sevip gelsek koklayıp hırlıyo :))

  3. :)) teşekkür ederim…köpekli tuvalet kağıtlık yaptım, onayda bekliyor… belki beğenirsen ondan yaparsın:)

  4. evet, gerçekten çok ksıkanıyor… dengesi şaşıyor kedişimin:))) hemen ellerimi, paçalarımı kokluyor sonra da üstüme atlıyor sinirden:) hiç kıyamıyorum ama ne yapayım kapıdakiler de sevgi arsızı bir görsen:)

  5. Ellerine sağlık, cidden kedili bunlar, farfinim bizimki de öyle ya, küçük çocuklardan koşan herhangi bir canlıdan ve diğer tüm kedi köpeklerden nefret ediyor. Zaten ileri derecede türkçeden anladığı için yanında başka hayvanlardan bahsedince bile havlamaya başlıyor. Koklamaya gelince, bizim evin oralar kediden köpekten geçilmiyo, daha kapıdan girer girmez teftişe başlıyor. Biz mi onu sahiplendik o mu bizi anlamadım gitti:))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Penye ipinden paspas yapımı

| | 2 Yorum

   Nicedir yapmak istediğim bir paspası ipini bulunca yapmak şart oldu. Tatilden dönünce ilk işim örnek arayışı oldu. Bir sürü örneğe rastladım ama içime en çok içime sinen bu örnekti....

Evde mob paspas yapımı (anlatımlı)

| | 0 Yorum

Selam… Sizleri bilmem ama ben yerleri mob paspası ile silmeyi çok seviyorum. Her şeyi çok güzel topluyor. Üstelik temizlik yapma sürem daha da kısalıyor. Yalnız kullananlar bilir. Hiç ucuz bir...