Pazar, Aralık 11, 2016
KEK FANUSUMU YENİLEDİM…

KEK FANUSUMU YENİLEDİM…

18
Bu eski hali...
Bu eski hali…

Bu da yenilenmiş hali...
Bu da yenilenmiş hali…

18 YORUMLAR

  1. şu peçete tekniğiyle ne hoş sonuçlar çıkıyor ortaya. tam olarak kavraya bilsem benim de bi kaç eşyamda ihtiyaç var bu tekniğe.ellerine sağlık çok şık ve hoş duruyo.

  2. ellerine sağlık sybella, çok çok şık olmuş bu haliyle :) kekleri de afiyetle yemeniz dileğiyle (keke değinmeden edemedim, malum diyete başladım da…) :)

  3. Ne güzeeeel, bakıyorum bakıyorum şu güzel peçete işlerinize ama bir türlü el atamıyorum, sizinkiler kadar güzel olmayacak diye mi acabaaaa, yoksa tembellikmi, malzemeler de hazır, bakalım…..Ellerine sağlık, ama içi boş kalmasın hiç:)

  5. Sybella’cığım, o zaman çok güzel kek tariflerin vardır senin.Ama Benim Deniz’imin de çok sevdiği çok pratik bir kek tarifi yazıvereyim sana. Bunu ne zaman nerden öğrendiğimi bile anımsamıyorum ama çok yaparım.1 bardak pudra şekeri3 yumurtaYarım bardaksıvı yağAldığı kadar un.Vanilya ve kabartma tozu.İsteğe göre üzüm, fındık vs.Hepsi bu. Hangi sırayla karıştırılacağını bilirsin sen.Ekonomik ve çok hafif, uzun süre dayanıklı. Harika bir tarif. Umarım seversin. …..

  6. Bu peçete tekniğini biraz anlatabilir misiniz? Aslında okumuştum ama bu tutkalin farkı nedir? Daha önce hiç duymamıştım peçete tutkalini…Elinize saglık ufak dokunuslarla büyük fark çıkmış.