Cumartesi, Aralık 3, 2016
Kendi dükkanınızı açmanın yeni ve kolay yolu: Sopsy

2

sopsy ile dükkan aç

Aramızda internetten satış yapan ya da yapmak isteyen birçok arkadaş var. Bunun için ya aracı siteler üzerinden belirli bir komisyon ödeyerek ürünlerimizi listeleyebiliriz ya da kendi e-ticaret sitemizi açabiliriz. Gönlümüz kendi e-ticaret sitemizi açmaktan yana olsa da, teknik bilgi gerekliliği insanın gözünü korkutabiliyor. Oysa, hiçbir teknik bilgiye gerek duymadan, kolaylıkla e-ticaret sitenizi açabileceğiniz iyi bir seçenek var önümüzde. Üstelik elinizde bilgisayar olması bile gerekmiyor, sadece cep telefonu yeterli dükkanınızı açmak için. Tek yapmanız gereken, telefonunuzun tarayıcısından, sopsy.com’a girip, “alışveriş sitesi aç” butonuna basmak. Gerisi geliyor.

sopsy ile dükkan aç

Dükkan adresinizi seçtikten sonra hemen cep telefonunuzdan ürün eklemeye başlayabiliyorsunuz. Ürün eklemek istediğinizde yine bilgisayara ihtiyaç duymadan, telefonunuzdan fotoğrafını çekip, ürün detaylarıyla birlikte anında sitenizde satışa çıkartabiliyorsunuz. Ve artık e-ticaret siteniz hazır!

sopsy ile dükkan aç

Siparişler sayfasını tıklayarak gelen siparişlerinizi görüntüleyebiliyor, sipariş detaylarınızı görebiliyorsunuz. Kısacası Sopsy ile siteniz istediğiniz her an elinizin altında. İster cebinizden, ister bilgisayarınızdan sitenizi yönetebiliyorsunuz. Sopsy ile kurduğunuz e-ticaret siteniz de cep telefonlarına uygun oluyor, yani müşterileriniz cep telefonlarından da sizin sitenizi ziyaret edip, ürünlerinizi kolayca satın alabiliyor.

sopsy ile dükkan aç

Ve eğer Turkcell’liyseniz, 1 yıl ücretsiz Sopsy dükkanınız oluyor. Turkcell’lilere özel 1 yıllık Sopsy üyeliği kampanyasından yararlanabilmeniz için tek yapmanız gereken SOPSY yazıp 2222’ye göndererek, cep telefonunuza gelen kodu sopsy.com adresinde “ayarlar” sayfasındaki Turkcell alanına girmek.

Detaylı bilgi:

sopsy.com/turkcell‘de ve burada.

2 YORUMLAR