Kendi İmalatım Çantalar

-

kumaş çanta
Dostlarım için kendi ellerimle yaptım ve sizlerle paylaşmak istedim. Umarım her kullandıklarında beni anarlar :))

kumaş çanta

kumaş çanta

12 yorum gelmiş

  1. sdmcr

    Hepsi birbirinden güzel olmuş, ellerinize sağlık. İyi günlerde kullansınlar arkadaşlarınız. Ne kadar şanslılar :)

  2. hobim

    Çok beğendim çantalarınızı.Desen ve kumaş birlikteliği çok hoş. Yapımı hakkında açıklama da olur mu acaba?

  3. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. Yapımına gelince, yeşil olan çanta biraz oyuncaklı. Çok severek kullandığım bir çantam vardı , ondan esinlenerek gazete kağıdından kalıp çıkarıp yaptım. Diğer ikisi ise çok daha basit, yine gazete kağıdından kalıp keserek yaptım. Özellikle siyah olanların dikimi çok daha basit ve kısa sürede dikilebiliyor. En kısa zamanda çıkardığım kalıpları bir şekilde çizip, sayfaya yüklemeye çalışacağım. Şu sırada clucth bir çanta yaptım, ayrıca başka bir model daha çalıştım. Onları da en kısa zamanda yükleyeceğim. Tekrar teşekkürler.

  4. shane

    bu tek yazınız karşıma çıktı, ne güzel çantalar bunlar… başka işlerinizi de paylaşmanızı bekleriz bizimle.

Bir Cevap Yazın