kendi stencilinı kendin yap

-

ben uzun zamandır istediğim deseni kendim yapıyorum. böylelikle arayıpta bulamadığım değişik desenleri elde etmiş oluyorum hemde bedavaya. ayrıca şablonları hazırlamakta en azından onları kullanmak kadar zevkli. diğer çeşitleri için böyle buyrun

13 yorum gelmiş

  1. nalana

    buket ben başka şablon göremedim ,acaba yanlış mı anladım .bu da güzel ben gül desenine bayılırım.bana uğrarsan seni mimledim.

  2. bbuket

    nalancığım link doğru sayfanın altına in biraz. sana uğramaz olurmuyum, gördüm canım mimlemişsin. bu aralar misafirden başımı alamıyorum. bir yandan iş yapıyorum bir yandanda anılarımı hatırlamaya çalışıyorum. ne yazıkki hep senin gibi utandığım yada hüzünlendiğim anılar geliyor aklıma. bana bir iki gün izin ver umarım neşeli birşeyler bulurumda yazarım.

  3. Noblesse

    stencillara zamanında o kadar para harcadımki, şimdi en azından beğendiğim ama bulamadığım desenleri yapabilirim.Daha önce röntgen filminden denemiştim, ama sert olduğundan iyi olmamıştı, teşekkürler.

  4. bbuket

    asetatı denemedim ama olur sanırım. bizim evde oğlumdan dolayı bir sürü dosya olduğu için kolayıma geldi.

  5. dilevser

    e tabi elde ne varsa onla yapıcaz.. hazır yeri gelmişken bir şey soracağım bien varsa çok mutlu olcam gitçem o kırtasiyeci kızı bulcam… mat asetat kağıdı var mıdır arkadaşlar.. ben var biliyorum o gıcık kırtasiyeci kız güldü yok öyle bişi diye… :)

  6. boncuk hanim

    Biara Koçtaş da gezerken kretuar takımı görmüştüm ucuza.Ama gereksiz yere masraf yapmayım diye almamıştım.Alırım şimdi, kim bilir ne zaman kullanırım, hatta bi işime de yaramazsa boşa para vermiş olurum demiştim.Ah nebileydiiiimmm. Çok pişmanım çoookk.İşte alırım alırım lüzumsuz bi dolu şeyi yığarım eve. Lazım olmaz…Almayınca da bööle olur yarayacağı tutar..Hıh..

  7. dilevser

    hmm peki sorayım sonra da gidip o kıza göstereyim al işte varmış diye:) saol esinsel.ayrıca bunlar hani şu dikiş aleti var bi tane iplikleri kesmek için ucu kesikin sadece çatal gibi onunla da kesilebilir sanırım..

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum