Cumartesi, Nisan 29, 2017
Kendi Takvim Tasarimim

Kendi Takvim Tasarimim

35
takvimim
takvimim

Bu benim photoshopta yaptigim brushlarla susledigim takvimim diger aylarin hepsi henuz bitmedi.Seffaf cd kutusunda fotograf vb seylerin sergilendigini gormustum ayni sekilde ben de içine koydum.Calisma masamda kendi yaptigim cici bi takvimim oldu.Etsy‘de bu tarz çalismalar çok satiliyor.

35 YORUMLAR

  1. eline sağlık cadıkazanı ben de yapıyorum ama daha bitmedi ben tatillerde çektiğim resimleri kullanıyorum bitince paylaşacağım

  2. Bana da bi yazıcı almak şart oldu.Daha scrapbook deniycem. O cici bici scrapbook kağıtlarıyla yapmayı düşünmüştüm ben de ama yazıcım yok. Çok sade ve hoş olmuş takvimin cadıkazanı. Eline sağlık.

  3. Bana da bi yazıcı almak şart oldu.

    bence almana gerek yok her yerde çıktı almak için dükkanlar var ordan resimleri götürüp a3 kağıdına çıktı alabilirsiniz fazla pahalı olmuyor

  4. sergun aloneles boncuk hanim hepinize tesekkur:)1gececim bi yazi eklicem hiç ugrasmadan resmini ekleyip direk takvime cevirebiliyorsun $ip$ak bekleyiver ascik:))

  5. çok güzel olmuş aklına sağlık cadıkazanı. bu arada ben yazı yollayamıyorum yine:))imaj ekle kısmında devamlı sayfa görntülenemiyor diyor kaç gündür.neden olabilir acaba??

  6. imaj ekle kısmında devamlı sayfa görntülenemiyor diyor kaç gündür.neden olabilir acaba??

    resimlerinin boyutu büyüktür ondan olabilir .

  7. meyyale diyor ki;yaaa:((

    ama küçültebilirsin ben irfan diye bi programda küçültüyorum ama arkadaşlar başka yollardan da yapıyorlar bilen birisi açıklama yapar şimdi merak etme burada herkes birbirine destek verir üzülme :=)

  8. anlatmayı denedim ama karşık oldu gösteriyim dedim. buradan hazırladığım pdfyi indirip anlatıma ulaşabilirsiniz… Olmazda sorun yardımcı olurum. Kolay gelsin.

  9. ilginize teşekkür ederim arkadaşlar.ben fotograf makinamdaki çekim kalitesini düşürerek yeniden resimleryip yollamayı deneyeceğim zira daha evvel yolladıklarımda sorun oluşmuyordu .makinanın çekim kalitesini yükseltmiştim çözünürlüktenm kaynaklandı sanırım boyut 1,38mb gösteriyor .ayarlarla oynamalı :))

  10. ne kadar oynasınızda mb altına düşüremezsiniz max 900 – 800 kb arası düşer. muhakkak edit programları kullanmalısınız. yukarıda gönderdiğim linktekini indirin onu uygulayın ya da başka edit programı kullanmaya çalışın.

  11. Asmunikal ben yeniden resimlemeyi deneyeceğimden bahsettim:)aksini zaten beceremedim .linkteki programd karışık geldi ben deneyeyim olmassa sizi rahatsız edeceğim sanırım:(

  12. arkadaşım birde bunu dene;pc de istediğin resmi aç.sağ tıkla birlikte aç seçeneğinin üzerinde gel.sağda yeni seçenekler açılır.oradanMicrosoft office picture manager seçeneğini tıkla.açılan sayfada üstte resimleri düzenle diye bir seçenek var.onu tıklayınca sağda araç butonları açılır.yeniden boyutlandırda ebatlarını seç.sonra kaydet.

  13. meyyaleye katılıyorum. 1hafta dan beri imaj ekleme bir tarafa yorum yazarkende zorlanıyorum.tam yazıp enter’lıyorum. bekletip bekletip zaman aşımıdeyip ekran siliniyor. şu anda ne link ne imaj eklenebiliyor.resimlerin boyutundan değil daha önceden imaj dosyama aldığım resimleri bile ekleyemiyorum.

  14. hmm demin resim gönderdim kabul etti. Server ile ilgili bir problem bazen bad gateway hatası da veriyor… Olur öyle arada…

  15. 1gececim bi yazi eklicem hiç ugrasmadan resmini ekleyip direk takvime cevirebiliyorsun $ip$ak bekleyiver ascik:))

    bekliyoruuuum

  16. gonuldenele çok teşekür ederim tavsiye ettiğin üzere kullandım,resmin boyutlarını ayarladım .inan çok işime yaradı.biraz geç oldu ama yeni gördüm yazını.