KendinDik.com 29 Ekim için sizi kırmızı giysiler yapmaya davet ediyor

-

dikiş

Daha önce sitede duyurmuş, buradan da birçok katılımcının ilgisini çekmiştik. Biz bu sene özenip, bezenip 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI için kendimize kırmızı giysiler hazırlıyoruz. Katılan herkesin çalışmaları 29 ekim Pazartesi günü KendinDik.Com’da linkleriyle birlikte yayınlanacak.

Biz 29 Ekim’i şenlikle kutluyoruz. Sizleri de bekleriz :) İlgili link burada.

6 yorum gelmiş

  1. sevgili kendindik, duyurunuz için tarih önemli olduğundan yazı gecikmesin istedim, buradan rica edeceğim: yazıdaki görselin kaynak linkini verebilir misiniz, biz ekleyelim?

  2. çok teşekkür ederim Shane. Ben başta doğrudan el emeği içerikli bir yazı olmadığı için yayınlamazsınız diye düşünmüş, o yüzden erkenden yollamamıştım. Sonra yayın içeriği uygun olmazsa bana zaten geribildirim yaparsınız diye düşünerek bu güzel fotoğrafı paylaşmak istedim. fotoğrafı nereden kaydetmiş olduğumu hatırlamıyorum malesef. Bir dahaki sefere buna da ayrıca dikkat ederim.

  3. doğrudan el emeği içerikli değil ama konseptimize gayet uygun bir yazı bu sevgili kendindik…
    o zaman bu bir istisna olsun :) eğer ki sonradan gelirse bilgi, ekleriz.
    umarım katılımı bol bir proje olur. gelişmeleri öğrenmek isteriz.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

irem ne yapar? keyifle yaşar... gün gelir muhteşem tasarım kıyafetleri mevcut kazancıyla almasının aya gitmesi kadar olası olmasına çok bozulur ve 'artık istediğim kıyafetleri kendim dikmeliyim' der. sorun şudur ki, daha önce hiç dikiş dikmemiştir. içinin sesini dinler... ve bir de youtube'u. başlar dikmeye... o günden beri bulduğu her fırsatta dikiş dikmektedir :)