Kibrit Kutularından Yapmışlar!!!

-

Bu tatlı kutuyu kibrit kutularından yaptıklarını görünce,çok şaşırdım..!Yazının devamında, yapılışını anlatan sitenin adresini bulabilirsiniz..Sevgiler = )İlgili siteye buradan ulaşabilirsiniz..İşte malzemeler bunlar..

21 yorum gelmiş

  1. xvaveylax

    evet çok güzel bende böyle bişey yolladım bakalım yayınlanacakmı. onun çekmeceleri daha büyük .fakat böyle bişeyden esinlenerek büyük boyutunu yapmışlar.

  2. xvaveylax

    dun yoktum oyuzden cevap veremedim sana bide bana msj gelmiyor şu yazıya yeni yorum ekelndi diye ne yaptıysam olmadı oyuzden bakamıyorum.yazımda çıktı çekmeceli kutular diye.linkbuyur canım bakarsın.

  3. kagit kalem silgi

    Bunlar da çok hoşlar gerçekten de = ) Teşekkürler link için..O mesaj bana da gelmiyor .. Neden bilmiyorum..Önceden yorum yazdıklarımıza eklenince yeni yorumlar, geliyordu..Aslında kendi eklediklerimize yeni yorum yazıldığında da gelmesi gerekir.. Sürekli eski yazılar açılıp takip edilmiyor ki..

  4. xvaveylax

    k.k.s sorun bizim hesaplarda değilmiş.genel bir problem varmış “yorum avcısı” uygulamasında. En kısa sürede düzeltmeye çalışacaklarmış.

  5. kagit kalem silgi

    Araştırma için teşekkürler xvaveylax… ,)Ben de anlamıyordum bi türlü ne ouyor böyle diyordum.. eskiden böyle değildi evet.. umarım en kısa zamanda çözülür..

Bir Cevap Yazın