Kına hediyeliği lokumluk modelleri

-

Kına hediyeliği lokumluk modelleri, kırmızı ve mor renk seçenekleri ile hazırladım. Yine çok önceden yaptığım çalışmalardan birisi. Kına gecesinde gelen misafirlerinize hediye etmek üzere bu lokumlukları hazırladım. Sünnet düğünleri için de uygulanabilir tabii ki. Ben kırmızı konseptli bir düğün için böyle bir şey hazırladım. Siz de renk seçimini kendiniz belirleyebilirsiniz. Mesela aşağıda bir de mor renkte kına lokumlukları var.

Tülün içerisinde ne mi var peki? Gümüş küçük bir tabak var. Tabağın içinde de lokum. Tabii lokum yerine çikolata, şeker gibi başka bir şeyler de tercih edilebilir. Gümüş tabağın içini doldurduktan sonra üzerine cam bir kapağı var, onu kapatıp tülle bağladık. Üzerini de beyaz kurdele ve çiçekle süsledim. Çiçek renkleri arzu edilen şekilde seçilebilir. Örnek olsun diye zaten içlerinden birini gold renkli tohumlu çiçekle süsledim. Soldan ikinci lokumluk bu şekilde.

Kına genelerinde kına hediyeliği vermek adettendir malum. Kına ojeleri, kına keseleri, kına taçları, kına magnetleri gibi pek çok hediyelik önerisi var. Kına gecelerine katılan kadınların kına bilekliği, kına tacı takmaları da o gecenin konseptinin parçalarından biri. Özenle süslenmiş kına tepsisi modellerini de unutmamak lazım tabii. Lokumluk modelleri de bu hediyelik önerilerinden biri. Takım olarak hazırlayabileceğiniz kırmızı tüllerle süslü kına sepeti içine koyulabilir bu lokumluklar, hem şık duracaktır hem de davetliler sepetten kolaylıkla alabilirler.

Mevlüt hediyeliği olarak da çok uygun bu lokumluk modelleri. Bebek 40 mevlütlerinde, diş buğdayı törenlerinde eğer hediye dağıtmak istiyorsunuz başka renklerde lokumluk ya da şekerlik gibi modelleri düşünebilirsiniz.

Bunlar da mor renkli lokumluk modelleri. Bu defa mor tül ile daha uyumlu olsun diye minik pembe renk çiçek ve kurdele süslemesi tercih ettim. İçinde yine gümüş tabak ve lokum var. Bebek mevlüt hediyeliği, kına, söz, nişan hediyeliği arayanlara mor renkli lokumluk modelleri de fikir verebilir.

Bir Cevap Yazın

Keçe kına kaftanı

| | 0 Yorum

El maskotları – kına hediyelikleri

| | 0 Yorum

Kına eldivenleri

| | 0 Yorum

Teş taş yüzüklü kaftan kına hediyelikleri

| | 0 Yorum

Keçeden kına hediyelikleri

| | 0 Yorum

Yeni nesil kına eldivenleri

| | 2 Yorum

Keçeden kına eldivenileri

| | 1 Yorum

Renkli tüllü kına sepetleri

| | 0 Yorum

Kına kapı süsü

| | 0 Yorum

Sevimli kına kavanozları

| | 0 Yorum

Kına kesesi yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden eğlenceli fotoğraf çekimi aksesuarları

| | 0 Yorum