Kına lavantaları…

-

Kardeş evlendirme koşturmacası tabi ki nikaha sınırlı değildi bir de kına gecemiz oldu, döktük kurtlarımızı.. :)Annemin zamanında lazım olur kınaları koyarız diye yaptığı keseler vardı (yaklaşık 120 tane). Bir değişiklik olsun bunları lavanta kesesi yapalım dedik, kınaya gelen misafirlere hatıra kalsın diye..

Evde annemin bana diktiği renkli tüllerden kalan parçaları yuvarlak kestik, lavantaları tüllere koyup simle iple bağladık ve minik keselerimizin içine koyduk.. Hepsini sepete koyunca da cıvıl cıvıl çok güzel oldular… :)

İnanır mısınız bana bir tane bile kalmadı :)

20 yorum gelmiş

  1. EMEL03

    kalmamasına şaşmadım:))) böylesine güzel keseler kapış kapış gitmiştir.Hayırlı uğurlu olsun, Allah bir yastıkda kocatsın.Unutulmaz hatırası olacak birşey düşünmüşsünüz. Ellerinize, emeğinize sağlık.

  2. dilevser

  3. kriizantem

  4. dilevser

    sağol kriizantemcim.. haklısın herşeyin el emeği kıymetli.. nikah şekerlerini de yapayım dedim de kardeşim onla uğraşma bari dedi :) ama damat bunları görünce sen davetiyeyi de yaparmışsın aslında dedi :)

  5. dilevser

    evet canım yoktum kardeşimi evlendirdim onun işlerine koşturdum yoruldum da biraz tabi.. teşekkür ederim canım benim… özlemişim burayı:)

  6. fiamma1

  7. embir

    dilevsercim, mutluluklar diliyorum kardeşine, lavanta keseleri süper olmuş. Anneciğinin emeğine sağlık.

  8. dilevser

    fiamma teşekkür ederim canım.. ay duygulandım valla :) herkes kardeşini sever de.. ama ben en çok kardeşimi severim.. teşekkürler tekrar..yenihayat54 teşekkür ederim :)embircim, figen abla canlarım teşekkür ederim güzel dilekleriniz için amin inşallah :)

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum