Salı, Mayıs 30, 2017
Kına lavantaları…

Kına lavantaları…

20

Kardeş evlendirme koşturmacası tabi ki nikaha sınırlı değildi bir de kına gecemiz oldu, döktük kurtlarımızı.. :)Annemin zamanında lazım olur kınaları koyarız diye yaptığı keseler vardı (yaklaşık 120 tane). Bir değişiklik olsun bunları lavanta kesesi yapalım dedik, kınaya gelen misafirlere hatıra kalsın diye..

Evde annemin bana diktiği renkli tüllerden kalan parçaları yuvarlak kestik, lavantaları tüllere koyup simle iple bağladık ve minik keselerimizin içine koyduk.. Hepsini sepete koyunca da cıvıl cıvıl çok güzel oldular… :)

İnanır mısınız bana bir tane bile kalmadı :)

20 YORUMLAR

  1. kalmamasına şaşmadım:))) böylesine güzel keseler kapış kapış gitmiştir.Hayırlı uğurlu olsun, Allah bir yastıkda kocatsın.Unutulmaz hatırası olacak birşey düşünmüşsünüz. Ellerinize, emeğinize sağlık.

  2. yamalı bahca teşekkür ederim cnaım..adadenizi, gönüldenele çok mersi annem adına :)çelebi74, gulsyhan, çok sevindim beğenmenize teşekkürler…banuca, teşekkür ederim :) annem çok mutlu olcak :)emel03, saol canım… amin inşallah elimden geldiğince fazla anısı olsun istedim kınasından nikahından düğününden.. bir süre sonra böyle şeylerin tek anısı fotoğraflar oluyor inşallah o hep düğününde nasıl mutlu olduğunu hatırlar :) herkes inşallah…

  3. sağol kriizantemcim.. haklısın herşeyin el emeği kıymetli.. nikah şekerlerini de yapayım dedim de kardeşim onla uğraşma bari dedi :) ama damat bunları görünce sen davetiyeyi de yaparmışsın aslında dedi :)

  4. evet canım yoktum kardeşimi evlendirdim onun işlerine koşturdum yoruldum da biraz tabi.. teşekkür ederim canım benim… özlemişim burayı:)

  5. Anneciğinin ellerine sağlık sevgili dilevsercigim, kardeşine de mutluluklar ve yuvasında huzur diliyorum. El emeği lavanta keseleri çok şık olmuş … Ne mutlu ki senin gibi bir kardeşi var, onun bu özel gününde herşeyi ince ince düşünerek onu mutlu etmek icin çabalayan arkasında senin gibi birisinin olması en güzeli…

  6. fiamma teşekkür ederim canım.. ay duygulandım valla :) herkes kardeşini sever de.. ama ben en çok kardeşimi severim.. teşekkürler tekrar..yenihayat54 teşekkür ederim :)embircim, figen abla canlarım teşekkür ederim güzel dilekleriniz için amin inşallah :)