Cumartesi, Aralık 3, 2016

Kırık ayna

3

evet size bir kırık ayna hikayesi..

ayna ayna söyle bana..
ayna ayna söyle bana..

ayna ayna söyle bana..
ayna ayna söyle bana..

bir süredir banyodaki aynamız kırıktı ve cercevesi falan yoktu.. bir keresinde elimi bile kesti.. beni içten içe rahatsız eden bu duruma müdahale edecek vakti hiç bulamadım nedense..bugun bir gazla kalktım yerimden, yeniyıla girecegiz ya.. 2010 da kırık hiçbirşeye yer vermeyeceğim hayatımda felsefesiyle, daha önceden gözüme kestirmiş olduğum eski püskü bir çerçeveyi aldım elime.. önce boyasammı boyamasammıi beyazmı yaldızlı mı polemiği yaşadıktan sonra, baktım çerçevenin eski boyası yer yer dökülmüş ve üstüne boya sürmek için bir de yüzeyini kazımak vb. gibi gerekecek.. dedim ne gerek var.. aklıma mavi kumaş geldi, hani şu minder yapmamyı düsündüğüm ama elimi sürmediğim. kenarından biraz alsam nolurki..çerçevenin çivilerini çıkarıp dörde böldüm, kumasını herbirine güzelce kapladım, bunu yaparken uhu ve çivi kullandım. sonra dört parçayı tekrar birleştirdikten sonra, maviş banyoma maviş çerçeveli bir aynam oldu.. o kırık aynadan da kurtuldum..hee bu arada aynayı bizzat ben kendim düzelttim, cam kesecegi var ya hani elmas, onunla işte :) hayatımda ilk kez kullandım da bu aleti, uçak kullanmışım gibi oldum..yapım aşamasında resim çekmek istedim ama telefonumu anca tamir edebildim, son halini gösteriyorum mecbur..eski çerçevelerinizi atmamanız dileğiyle.. hepinize mutlu yıllar..

3 YORUMLAR