Cumartesi, Aralık 10, 2016
kırık porelenlerle naif bir çalışma

kırık porelenlerle naif bir çalışma

16

Kırılmış porselen parçaları ile hazırlanmış ayna çerçevesi.Uzun zamandır bu tarz bir çalışma yapmayı düşünüyor fakat gerekli malzemeyi biriktiremiyorum.Zirâ eğer kırık tabak çanağı da biriktirmeye kalkarsam evde adım atacak yer kalmayacak.yapım aşamaları buradaanlatılmış.

16 YORUMLAR

  1. günaydınlar herkese mutlu pazarlar emekler kızardı mı yumurtalar haşlandı mı:)))))))))))) gazeteler alındın mı yoldan gerçenken ay bide börek mi alsam durumları oldu mu :))))))))))) sabah sabah sanırım uçtum ben eve hapis olmak böyle şeyleri insanın aklına neyse nalan ablacım yaparsın sen eminim ama elin filan kesilir görüntüsü çok güzel ama çok agır olur yapınca çok çok öpüldünüz::):)

  2. Çoktannnn kahvaltı bitti bile Mavişim gazetelere ara verildi biraz 10 marifete bakmak için.Herkese mutlu bir pazar dilerim.Nalancım güzel bir çalışma olmuş hemde tabaklar değerlenmiş.

  3. uyudular 3 den sonra sayın hocam :D:D betüşş bu rara yemege çok düştüm dövücem kendi mi nie böle oldu aslında yemek yemege bile zamanım yok o zaman burda ne işiniz var derseniz kaçmak giriyorum 10 dakka bakıp çıkıyorum :(

  4. nalana diyor ki;g.d.cuğum,haklısın.çifte kavrulmuş daha ne olsun.O klozet dantel örtüsü de neydi öyle:)))

    sorma hocam; hakkında kitap bile yazılır klozet örtüsünün :)))))

  5. Aslımavim,sağol canım.Farfinciğim,baharcığım sizler de sağolun beğendiğinize ve üşenmeyip yorumladığınıza sevindim.

  6. güneşedoğrum,yazılır yazılır ,kitap yazılır.Aslındalinkten baktım bazı güzel işler var .Ama klozet örtüsühepsini sollar.