Kırılan Bozulan BARBİE BEBEK

-

Sevgili arkadaşlar, kız çocuklarımıza aldığımız BARBİE BEBEK zamanla yıpranır ya da kolu bacağı deformasyona uğrar. Ben de sevgili kızımın artık pek oynamadığı barbie bebekleri toparlayıp farklı konsepte kullandım. Bunlardan birincisi, masa notluğu şeklinde tasarladım.

Kullandığım malzemeler; Yumuşak tel, elimde olan mumluk tabağı ve silikon tabancası. Fantazi iplikle üst beden elbisesi hazırladım, alt etek için ise pembe ponpon uyguladım. Omuza aksesuar olarak minik yakma gül ve inci boncuk kullandım.Yapmış olduğum masa notluğunu sizinle paylaşıyorum. Fikirlerinizi benimle paylaşmanızı bekliyorum. Her gelen yorum ve fikirleriniz benim için önemli ve değerli…Güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın…..

29 yorum gelmiş

  1. nalana

    çok beğendim.Hem fikir hem de uygulama çok güzel.arkadaşlar da böyle bebeklerden farklı işlevler oluşturabilmişlerdi. senin ki de çok ilginç olmuş.

  2. nalana

    2007 de sanıyorum,burada tel ve iri kristal bcuklarla çok güzel notluklar yayımlanmıştışimdi biraz arama yaptım ulaşamadım bilen varsa linkini verse de baksak

  3. glin

    çok beğendim.hele pembeli…etek olarak kat kat tüller kullanmış olsanız balerin olacakmış.ama böylede çok güzel.elinize sağlık.

  4. kondor

    Nalan Hocam bu kadar tarifle biz bu 10.marifet eyaletinde bakkalı bile bulamayız:) malum kasabaydı eyalet oldu hayır bildiğimi gördüğümü bile bazen bulamyorum:)belgin41 bu arada bu barbileri çöp olma fikri hep es geçtiğim bi durumdu bunları görünce yapasım geldi.

  5. Rosamary

    sevgili belgin abla geçen gün bir panayıra gittim bu barbi bebeklerden takı askılığı yapmışlardı çok heveslenmiştim ama barbie yi neyin üstüne mobte edebileceğimi bulamamıştımm kalın bir mukavva falan kesmeyi düşünüyordum ama benim fikirin hayat geçmesi uzun sürer şimdi sende yapabilirsin bence onlardan hemde büyüğü 15 tl idi yazık dedim o paraya biz yaparız bunu eyaletimizde:)))

  6. farfin

    çok güzel olmuş ellerinize sağlık,daha önce takı askılıkları yapmışlardı sitede sizinkide değişik bir fikir oldu bizlere teşekkürler:)

  7. sybella

    Ah ablacım harika bir geri dönüşüm çalışması olmuş, muhteşem yani.Komşumda da vardı böyle parçalanmış bebekler, dur ben bi alıyım ondan :)

  8. kittycat

  9. belgin41

    Sevgili nalana, güzel yorumunuz için teşekkürler. Tahmin edebiliyorum kim bilir ne kadar şık notluklardır. Bende görmek isterdim. Arkadaşlar araştırırsa belki bulunur.Sevgiyle kalın.Sevgili glin. teşekkür ederim. Diğer çalışmamda bahsetiğiniz şıklığı uygulaya bilirim. Fikir için teşekkürler sevgiyle kalın…Sevgili gulseyhan, teşekkür ederim canım. Sevgiyle kal.Sevgili kondor, beğenmenize sevindim. Sevgiyle kalın…Sevgili renklitasarimlar, çok teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.Sevgili kardelencraft , tabiiki rahatlıkla yapa bilirsiniz.Yaptıklarınızı bizlerle paylaşırsanız sevinirim. Güzel yorumunuz için teşekkürler. Sevgiyle kalın…Sevgili 03bellinda ,teşekkürederim sevgiyle kalın…Sevgili Rosamary, yakın zamanda takı askılığımı sizlerle paylaşacağım. Takı askılığını çok basit bir işlemle evde nasıl yaıplacağını göstereceğim.Sizde bunu uygulayıp rahatlıkla askılar yapa bilirsiniz. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım sevgiyle kal.Sevgili farfin, mutlaka olmuştur . Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için sevgiyle kalın…Sevgili sybella, hemen al ve uygula canım çok zevkli oluyor inan.Sevgili Benden, beğendiğinize sevindim. Güzel yorumunuz için teşekkürler sevgiyle kalın…Sevgili kittycat, çok teşekkür ederim. Sevgiyle kalın…Güzellikler sizinle olsun arkadaşlar…..

  10. Figen abla

    sitenin bu ağırlığını protesto etmek amacıyla ,site düzelene kadar bir daha uğramıyorum…bu son yorum yazma denememdi :(504 Gateway Time-outnginx/0.6.32-The page you’re looking for wasn’t found.-503 Service UnavailableNo server is available to handle this request.bıktık artık yaa :'((((

  11. belgin41

  12. dolunay82

    kriizantem burada yapmıştı bu takı askılarından.onları hatırladım bende.sizinkide çok farklı ve hoş olmuş.güzel bir geri dönüşüm.ellerine sağlık.

  13. belgin41

    Sevgili dolunay82 , Çok teşekkür derim sevgili nalana bahsetmişti. İlginiz ve hassasiyetiniz için teşekkürler. Sevgiyle kalın…Sevgili yakamoz06, resiminizi görünce şaşırdım aynı resmi paylaşıyoruz sizinle :) güzel yorumunuz için teşekkürler.Sevgiyle kalın…Sevgili Rosamary, cevap konusunu önemsiyorum. Ancak siteye giriş konusunda sıkıntılar yaşadım.503 Service UnavailableNo server is available to handle this request.Ben teşekkür ederim canım diğer çalışmayı bu akşam yapa bilirsem kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiyle kallın..Sevgili nuap, beğenmenize sevindim teşekkür ederim. Sevgiyle kalın…Sevgili pinkly,Teşekkür ederim canım Sevgiyle kalın…Sevgili ozimer, çok teşekkür derim sevgiyle kalın…Sevgili Empir, sizi özlemiştik hoş geldıniz sizi gördüğüme sevindim. Teşekkür ederim. Sevgiyle kalın..Sevgili ,beraberrak beğenmenize sevindim. Teşekkür ederim sevgiyle kalın…Güzellikler sizlerle olsun arkadaşlar.

  14. belgin41

    Sevgili Racine keşke bir resmini çekseydiniz burada bizler de görmüş olurduk. Japonların yapmadığı ne kaldı ki. Bu da benden olsun :)Güzel yorumunuz için teşekkürler sevgiyle kalın….Sevgili Yamali bohca, teşekkür ederim canım sevgiyle kalın….

  15. ufudik

    Çok güzel bir fikir ve çok temiz bir çalışma olmuş. Çok beğendim. keşke evde kırık bebekler olsa da hemen yapabilsem dedim.:))) Çok teşekkürler Belgin’ciğim.

  16. belgin41

Bir Cevap Yazın

Nazardan korunmanın 10 yolu

| | 4 Yorum

Keçeden rulo kalemlik yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden resim çerçeveli rozetler

| | 2 Yorum

Uyku bandı yapımı – keçe

| | 0 Yorum

Keçeden uyku bandı

| | 0 Yorum

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçe arabada bebek var yazısı

| | 0 Yorum

Bahar kelebekleri – keçe yaka iğnesi

| | 1 Yorum

Keçeden araba dikiz aynası süsleri

| | 0 Yorum

El yapımı keçe aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden Monster High temalı aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden kalp sevgi buketi

| | 0 Yorum

Keçeden yıldız araba süsleri

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden süslü lavanta keseleri

| | 0 Yorum