Kırk uçurma bebek şekeri sepeti

-

kir-ucurma-bebek-sekeri-sepeti
Herkese selamlar. Çok yakın bir arkadaşım tatlı mı tatlı oğluyla kırk uçurmaya evimize geleceklerdi. Onlar için biraz da özel olmasını istediğim bir sepet hazırlamak istedim, umarım sizin de hoşunuza gider.
Sepetin altını elyafla doldurup üstüne jüt-çuval kumaş yapıştırdım. Kenarlarına da dantel şerit geçtim. Yumurtanın içini boşaltıp güzelce temizledikten sonra sıcak silikonla doldurdum. Kavonozları da aynı kumaşla kaplayıp rafyayla süsledim. Sepetleri pet şişe kapağından yaptım, çok yakında nasıl yaptığımı ayrı ve ayrıntılı olrak yazacağım. Elimde küçük bir ayna vardı, onu kendi kabından ayırıp yine aynı malzemelerle süsledim. Bir de annesinin minik yıldızı için ufak bir yıldız dikip kenarlarına jüt ip yapıştırdım.
Sepetin anlamını ifade etmesi için yazdığım küçük notlar için A4 kağıdı çayda bekletip çok hafif susyunu sıktıktan sonra kuruttum ve istediğim boyutlarda kesip kenarlarını yaktım.

Benim kırkuçurma sepetim bu kadar, umarım beğenmişsinizdir.

BLOG: RUJBUTİK

İNSTAGRAM: RUJBUTİK

4 yorum gelmiş

  1. rujbutik

    esencen: çok teşekkürler. malesef internette çok örnek bulamadım kırkuçurma ile ilgili :( belki benim gibi değişik bişeyler yapmak isteyenlere fikir olur..

Bir Cevap Yazın

Prensli hastane çıkışı nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Bebek beşik dönencesi modeli ve yapımı

| | 2 Yorum

Kral tacı süslemeli hastane çıkış seti

| | 0 Yorum

Yeni doğan bebek ve abla seti

| | 0 Yorum

Mavi süslemeli anne&oğul seti

| | 0 Yorum

Anne bebek pembe hastane çıkış takımı

| | 0 Yorum

Teddy ayıcıklı erkek bebek tulum takımı

| | 0 Yorum

Ebeveyn ve çocuk aile seti

| | 0 Yorum

Abla kardeş takımı

| | 1 Yorum