Cuma, Aralık 9, 2016
Kırkyama dan yastık yapmazsak olmaz.

24 YORUMLAR

  1. Maviş sağol ablacım .Bizim çocuklar dan hiç biri yanımda yoktu.Ben de yazı yollamayı deneyeyim dedim.Bloğumdan resimleri kopyalamıştım.Meğer küçük resimleri kopyalamış ve göndermişim.Yoksa hepsinin büyük resimleri vardı.Yolladıktan sonrada silinmiyor, değilmi?Demiştim ben sana ablanın daha çoooooook çalışması lazım.Bu kadarına bile şükrediyorum.

  2. altta değiştir yazan yere bas yazına istediğini ekle çıkar istediğin gibi değiştir bu hali yayındayken yeni hali onay bekler iki gün sona yeni haliyle yayınlanır zor bi şey değil yaparsın hemen:))))

  3. yok ablacım silinmiyo olsun hep yakındam görelim diye dedim ama böyle bile çok güzel görünüyoo.ben senin kadarını bile beceremiyorum kafamı yormuyorumm sen emek emek işlerini blogunda paylaşabiliyosuun ne güzell ben tebrik ediyorum valla

  4. :

    03bellinda nasıl teşekkür etsem azdır.Tabii ben değiştiri görmemişim.HATTA aynısından bir daha yollayayım dedim,bu sefer de ikisini de yayınlarlar diye korktum.Demek ki yapa yapa öğreneceğim. Tekrar teşekkürler ablacım.Maviş’de bana gif yollamayı öğretti.Bak şimdi aklıma geldi sana bir çiçek benden

  5. celebi74 teşekkürederim.Ben bu yastıkları 5yıl evvel yapmıştım.Sanki televizyon da kadın proğramın da anlatılmıştı.Aslında çok basit.

  6. o kadar güzel ki…ama bu gerçek katedral penceresi.Hiç yapmadım ama dergilerde görmüştüm.Sahi şu an çıkan bir patchwork dergisi var mı bildiğin?

  7. Noblesse o dediklerinin adını hiç bilmiyorum.Ben bir kere tv.de gördüm çıkarttım.Anlatım resimlerim hiç yok.3-4 sene evvel yapmıştım.Yapacağın zaman hatırlat da acil demezsen, bloğa resimli anlatırım.Belki bende sayende kızıma yeni bir örtüden yaparım.Kare kalıptan hazırlanıyor.Kaç cm.den hazırladım inan hatırlamıyorum.