KIRKYAMADAN ÇOK ŞİRİN YATAK ÖRTÜSÜ

-

2005 yılında çocuk odarı için yaptırdığım bu yatak örtüsünün resmini bir dergide görmüş ve çok hoşuma gitmişti. Hemen kolları sıvayıp kalıp çıkarttım… Sonuç ortada. Umarım sizlerde beğenirsiniz.

54 yorum gelmiş

  1. Yamalım bu güzellikleri daha net ve yakından göster bize noluuurrrr….

  2. Çokk değil çoooook çoook şirin yatak örtüsü. Ne güzel olmuş bulutları var güneşi var arısı var çiçeği var evi var varda var.. Maşallah diyorum.

  3. Yamali bohca

    Gönülden ele güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Bu örtüyü bundan dört yıl önce yaptırmıştım. Örtünün kendisini tekrar fotoğraflama imkanım olurmu bilmiyorum. hatırın için yaptırdığım kişiye ulaşmaya çalışacağım eğer ulaşamazsam dergi duruyor oradan resimleyip gönderirim.

  4. :))Sağol canım yaa..Güzel şeyleri detaylı incelemek çok hoşuma gidiyor benim.

  5. gerçekten çok şirin, hoş bir yatak örtüsü, hangi çocuk böyle bir örtüye sahip olmak istemez ki…süpersiniz!

  6. sevimli hayat

    çok çok güzel aman benim kız görmesin benden çok o ister bu örtüden sonra başımın etini yer anne bundan yapsana diye nasıl olsa yapamam ben ama ellerin dert görmesin sen çok çok güzel yapmışsın

  7. aheng

    Ne kadar güzel,ne kadar neşeli bir yorganmış bu böyle,benim bile altına girip yatasım geldi,ellerinize kollarınıza sağlık…

  8. Yamali bohca

    Sevimli hayat öncelikle güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Sen neden yapamayacakmışsınki elbette yapabilirsin. Ayrıca ismek’e katılınca bunlardan çok daha güzellerini yaparsın. Siz istanbul gibi her türlü imkanı olan bir yerde yaşıyorsunuz. Bizim burası gibi değildir. Aradığım hiç bir şeyi bulamıyorum. O yüzden tasarladığım işlerin hep bir şeyleri eksik kalıyor. Neyse… İyi akşamlar dileyip mutfağa geçeyim.

  9. aytacrafts

    krii sen doğur ben bakarım:))yamalıda yorgan diker,fiamma teyzesinden aşık kedi,gülende zıbın diker,sesi teyzesinden çorap bebekler,elbiseler.fiammadan bir çiftte ayakkabı,nalan teyzesi sen ne takıcan,on marifete bebek doğur donanır bebek valla:)dur daha neler takılır.

  10. kriizantem

    Öyle çocuk büyütmeye ne var:))) Madem tüm ekip bir arada büyüteceksiniz tez zamanda bir kız çocuğu doğuracağım. Adını da marifet koyacağım, te teoka:)

  11. bizimgibiler

    anaaaaa mınık marıfete ben ne yapsam kı:)bu haberı duyunca kflavyem sapıttı. Abuk subuk yazıyor. Benım uzerıpne su dökmemfle alakası yroktur umarımB:+)=habere heyecanlanmıstır sadece dıye umuyorum.

  12. kriizantem

    :))))))))))))) ay alemsiniz hepiniz. 40ından sonra ne çocuğu ayol. Gerçi 37.5 yaşındayım, bir beş senede öyle kalmaya kararlıyım ama olsun. Gençlere bırakalım, biz çocuk doğurma işini:)) Elbet ekip içinde bir kız çocuğu doğuran olur. Ona koyarız marifet adını. Hatta kriii teyzeside ona takı askıları, bebek kapı süsleri hazırlar:)( Suyla hiç alakası yok şekerim, bak şekerli çay dene bir, o zaman sapıtıyor işte)

  13. Yamali bohca

    Kriizantem, sen doğur. Yatak örtüsü benden. Bak bu fırsatı bir daha bulamazsın. Ne güzel 10 marifet üyelerinin hepsi bir şeyler yapar, masrafsız büyütürsün fena mı

  14. Yamali bohca

    Akoni yorumunuz için teşekkür ederim. Güzel şeyler yazmışsınız. Ayrıca yatak örtüsünün kalıbını ve yapım aşamalarını bugün postaya verdim. Umarım en kısa zamanda elinize ulaşır.

  15. ben bişey sorsam. bu ,o dergideki değil di mi? eğer bu sizin öğrencilerin yaptığıysa,onları da ayrıca tebrik ederim.alttaki mavi şeyler tavşan herhalde, ben önce ne sandım biliyor musun.. mavi küçük şirinler..:) ayrıca o meşhur şiiri de okudum.gönlüne sağlık.

  16. Yamali bohca

    Hayır polyana bu dergideki değil. Bunu biz yaptık. Dergidekini fotoğraflayınca onuda bu sayfada yayınlayacağım. Kursiyerim adına tebriğinizi kabul etmek istiyorum. Evet alttaki mavi tavşan. Şiiri okumana sevindim. Ayrıca yorum için çok teşekkür ederim.

  17. Yamali bohca

    Sevgili Gönülden ele yaptırdığım kişiye malesef ulaşamadım. Bende dergideki halini cep telefonu ile fotoğraflayıp ekledim. Telefonla çektiğimden ve dergide parlama yaptığından ışığı tam ayarlayamadım. Anca bu kadar becerebildim. Kusura bakma.

  18. Yamali bohca

    Evet polyanna ponpon kuyruklu:)))))))Model üzerinde ufak tefek değişiklik yapmışım. Şimdi fark ettim. Yıllar önce yaptırınca bazı şeyleri unutur olmuşum. Herhalde yaşlanıyorum artık :(

  19. ay aşk olsun.koy şuraya resmini.iltifat edelim sana..öpüyorum seni..genç ,güzel ve çalışkan hocam.

  20. sevimli hayat

    ya sizin yaptıklarınıza gıptayla bakıyorum kalıplarada takmış durumdayımayliz_2006@hotmail.comburadanda yazabilirsiniz acaba kalıpları sizde mevcutmu

  21. Yamali bohca

    Bu yazımı tutan; fiamma1, banuca, aytacrafts, gulseyhan, gonuldenele, kucukguneş, Noblesse, embir, tuffe, cam guzeli, kırkpare, DenDenAk, Ak Pinar, ve sevimli hayat her birinize ayrı ayrı teşekkürlerimi iletiyorum:))

  22. tebrikler :) bakınca bir masalın içine alıyor insanı, çok mutlu bi örtü olmuş ;)

  23. merhabalar ben siteye yeni üye oldum kırk yama yapmayı çok istiyorum ama hiç bir fikrim yok nereden başlamalıyım teşekkürler

Bir Cevap Yazın

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum