Cumartesi, Aralık 3, 2016
Kırmızı balıklı çanta

Kırmızı balıklı çanta

5

çanta
Uzun süre aradan sonra bir çanta daha üretmeyi başardım. Yaz zamanı olunca da balıklar başrolü kaptılar.. Blog yazım ve diğer resimler her şey burada…

Paylaş
wildpoppy

5 YORUMLAR

  1. Nilüfer Hanım :) yazınızı zevkle okudum, sizin için yorucu ama çok güzel bir anı olduğu belli :) Biraz oldu bittiye gelmiş galiba ama olsun herhalde herkes aynı şeyi yaşıyordur sizin gibi konukların :) İnşallah daha devamları da gelecektir bu maceraların…
    Bu arada balıklarınız da çok güzel olmuş ve evet yaz geldi biz suya giremiyoruz balıklar bize gelsin her yerde balıklar artıyor :) Ellerinize sağlık….

  2. wildpoppy bakıyorum ünlü oldu artık sizin tasarımlar :)eee tabi ilk adım baya zorlu olmuş biz televizyonun karşısında rahat izlerken, kamera arkası baya zormuş sayenizde gördük, kolay gelsin çıktığınız bu güzel yol. sizin tasarımlar geniş kitlelere ulaşmayı hak eden tasarımlar, gizli kalamaz daha büyük başarılar dilerim:) bu balıklı tasarımda her zaman ki gibi size özel bir güzellik taşıyor. inşallah size ekranlarda rastlarım çok merak ettim bu dikiş macerasını :)

  3. Güzel yorumlarınız için kocaman teşekkürler…
    senayatilgan, Ankara öylesine sıcakki ben duşun altından çıkamıyorum, yani suda sayılırım :)
    zulaltan, televizyonda rast gelmek biraz zor sanırım bu programa, ama yayınlayacakları zamanı duyuracağım ben, çekim DVD sini yollarız dediler, onu da blogumdan paylaşırım gelince… Tabii kendime bakıp-bakıp ta çok nefret etmezsem ;)
    Sevgiler