Kırmızı elbise/tünik diktim!

-

elbise
İster başka bir iç elbisenin üstünde, ister tayt üstü, ister tek başına mayo üstü olarak kullanılabilecek bu kırmızı elbise/tüniğin en büyük özelliği büyük beden hanımlara da hitap etmesi, çünkü korse gerektirmeyen, hem rahat (sıkmıyor) hem şık (yani bence şık) bir kıyafet… Her bedendeki bayanlar kullanabilir tabii ki.
Biraz detaylı anlatmak istiyorum nasıl diktiğimi. Kalıbı aslında evde beğenerek giydiğim tünikten çıkarttım. Bu arada belirteyim, hayatımda ilk kez kalıp çıkartıyorum. Üzerinde biraz değişiklik yaptım kalıbın, mesela yaka daha oyuktu ben düz kullanmayı yeğledim. Askıları biyeden yapmak istemedim, kemer malzemesi diye metreyle satılan resimdeki karecikler bu kıyafetin tasarımı için hayalimdeki şeydi. Ama o karecikleri tutan diktörtgencikler o kadar kolay ayrılıyor ki her birinin arasını hayalet iplikle tutturmam gerekti. Ortadaki büyük düğmeyi alırken de satıcı bana “aynı arabamın cantı gibi” demesin mi :D Olsun ben sevdim :D En son olarak da altı çok boş kaldı gibi geldi gözüme kıyafetin, deri parçalarından 2 tane kare aplike uyguladım.

3 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

DP

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum