Çarşamba, Aralık 7, 2016

22 YORUMLAR

  1. beğenmenize çok sevindim, gerçekten çok şirin oluyorlar, örerken görenler öyle beğeniyo ki onların torununa, yeğenine vs. yapmanız gerekebiliyo:) daha önce aynı yöntemle bunları yapmıştım. tarifi de burada. ben anlatımı pek beceremiyorum da sizi orjinaline yönlendireyim.

  2. sevgili arkadaşım merhabalrdünde yazmıştım ama okumadınız herhaldebu sabah büyük bir istekle baktım ama göremedim cevabı patiklerin arkadan çekilmiş resimlerini ve arka parçayı nasıl birleştirdiğinizi de yazarsanız ve resimlerseniz çok sevinirimben bir türlü yapamadımşimdidedn tşkkrler.cevaplarını bekliyorum

  3. sevgili 59 sanırım soruyu başka yerde sormuşsunuz ama ben elimden geldiğince anlatmaya çalışayım.bu resim üzerinden anlatmaya çalışayım. şimdi birinci karenin 3 köşesini birleştirip dikiyoruz ve burun kısmını oluşturuyoruz. arkada ökçe kısmında bir köşe kalıyo. şimdiii ikinci karenin bir köşesini o ökçedeki köşeyle birleştiriyoruz, diğer iki köşesi burun kısmında birleşim yeri yaptığımız tere doğru dikiliyo. yani resimde görüyosunuz ya tek bi köşe boşta kalıyo (ben ona ponpon takıp kuyruk yaptım) o köşeyi isterseniz bu şekilde dik kullanıp çorap gibi, isterseniz dışa doğru katlayıp patık gibi kullanabilirsiniz. çok iyi anlatamadığımı düşünüyorum ama umarım yardımcı olabilmişimdir.

  4. kulaklar da 3 ilmekle başlanıyo arttırarak istediğiniz genişliğe kadar örülüyo sonra tekrar azalatarak 3 ilmek kalana kadar örülüyo, kesmeden tekrar bi önceki gibi arttırılıp sonra azaltarak 3 ilmek kalana kadar örülüp bitiriliyo. papyon gibi oluyo. sonra bu papyonu istediğimiz yere yerleştirip ortasından dıkiyosunu. bu durumda kulaklar düşük duruyo o yüzden isterseniz elinizle kulaklara istediğiniz şekli verip dikerek o şekli sabitleyebilirsiniz.

  5. çok kolay ve çok şirin . ellerinize sağlık yephek.bu patikler eminim çocukların ayaklarında duramayacak.:)onları oyuncak sanıp oynamak için çıkaracaklardır:)))

  6. evet ben 9buçuk aylık ikiz olan irem ve ecem kardeşlere de yaptım aynılarından birer çift. giyidirdik önce bi baktılar sonra başladılar kulaklarını çekiştirmeye, o kadar şirin görünüyolardı ki, gerçekten çok basit yapılan ama çocukların çok hoşuna giden bi hediye oluyo.

  7. sevgili yephekkusura bakmayın lütfenben bu patikleri aynı yerde görüncebirden aynı kişi die düşündümsevgiyle kalın…

  8. hiç sorun değil 59. açıklamalarım işe yaradı mı ben asıl onu merak ediyorum. ya yaptığını anlaşılır bi şekilde anlatmak ne zormuş meğer.

  9. evet çok işime yaradı arkadaşımçok basit gözüküyorbaktığın zaman aaaa ben bunu yaparım diyosun ama benim gibi öylece kalıyorsun iştetekrar teşekkür ederim sana…sevgiyle kalman dileğimle …

  10. elinize sağlık çok güzel olmuşlar , bu renk kombinasyonu da cok hos olmus.kuzenim yeni doğum yaptı , anne ve bebeğe aynı modelden örmek istiyorum . yetişkin ve bebek için kaç ilmekle ördünüz öğrenebilir miyim lütfen .