kırmızııııı-beyazzzz

-

bu tavşanların bu renginden büyüklü küçüklü 5 çift falan ördüp hediye ettim herhalde,aslında dağıtmadan önce şöyle topluca bi görüntüleseydim daha iyi olacaktı ama anca 2 çift kalınca aklıma geldi:(

22 yorum gelmiş

  1. baharrrrr

    çok güzell :) aaa selma bu benim tekini örmediğim patikten değil mi? süsleyince böyle olmuş heralde demi :) bende mi süslesem ne??

  2. yephek

    beğenmenize çok sevindim, gerçekten çok şirin oluyorlar, örerken görenler öyle beğeniyo ki onların torununa, yeğenine vs. yapmanız gerekebiliyo:) daha önce aynı yöntemle bunları yapmıştım. tarifi de burada. ben anlatımı pek beceremiyorum da sizi orjinaline yönlendireyim.

  3. 59

    sevgili arkadaşım merhabalrdünde yazmıştım ama okumadınız herhaldebu sabah büyük bir istekle baktım ama göremedim cevabı patiklerin arkadan çekilmiş resimlerini ve arka parçayı nasıl birleştirdiğinizi de yazarsanız ve resimlerseniz çok sevinirimben bir türlü yapamadımşimdidedn tşkkrler.cevaplarını bekliyorum

  4. yephek

    sevgili 59 sanırım soruyu başka yerde sormuşsunuz ama ben elimden geldiğince anlatmaya çalışayım.bu resim üzerinden anlatmaya çalışayım. şimdi birinci karenin 3 köşesini birleştirip dikiyoruz ve burun kısmını oluşturuyoruz. arkada ökçe kısmında bir köşe kalıyo. şimdiii ikinci karenin bir köşesini o ökçedeki köşeyle birleştiriyoruz, diğer iki köşesi burun kısmında birleşim yeri yaptığımız tere doğru dikiliyo. yani resimde görüyosunuz ya tek bi köşe boşta kalıyo (ben ona ponpon takıp kuyruk yaptım) o köşeyi isterseniz bu şekilde dik kullanıp çorap gibi, isterseniz dışa doğru katlayıp patık gibi kullanabilirsiniz. çok iyi anlatamadığımı düşünüyorum ama umarım yardımcı olabilmişimdir.

  5. yephek

    kulaklar da 3 ilmekle başlanıyo arttırarak istediğiniz genişliğe kadar örülüyo sonra tekrar azalatarak 3 ilmek kalana kadar örülüyo, kesmeden tekrar bi önceki gibi arttırılıp sonra azaltarak 3 ilmek kalana kadar örülüp bitiriliyo. papyon gibi oluyo. sonra bu papyonu istediğimiz yere yerleştirip ortasından dıkiyosunu. bu durumda kulaklar düşük duruyo o yüzden isterseniz elinizle kulaklara istediğiniz şekli verip dikerek o şekli sabitleyebilirsiniz.

  6. SEMYIL

    çok kolay ve çok şirin . ellerinize sağlık yephek.bu patikler eminim çocukların ayaklarında duramayacak.:)onları oyuncak sanıp oynamak için çıkaracaklardır:)))

  7. yephek

    evet ben 9buçuk aylık ikiz olan irem ve ecem kardeşlere de yaptım aynılarından birer çift. giyidirdik önce bi baktılar sonra başladılar kulaklarını çekiştirmeye, o kadar şirin görünüyolardı ki, gerçekten çok basit yapılan ama çocukların çok hoşuna giden bi hediye oluyo.

  8. 59

  9. yephek

    hiç sorun değil 59. açıklamalarım işe yaradı mı ben asıl onu merak ediyorum. ya yaptığını anlaşılır bi şekilde anlatmak ne zormuş meğer.

  10. 59

  11. Bengi Abla

    elinize sağlık çok güzel olmuşlar , bu renk kombinasyonu da cok hos olmus.kuzenim yeni doğum yaptı , anne ve bebeğe aynı modelden örmek istiyorum . yetişkin ve bebek için kaç ilmekle ördünüz öğrenebilir miyim lütfen .

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Ayıcıklı çocuk patiği yapımı

| | 0 Yorum

Örgü bebek çorabı yapımı

| | 0 Yorum

Tunus işi bebek botu yapımı

| | 0 Yorum

Kilim desenli bebek çorabı örgüsü

| | 0 Yorum

Örgü çilek bebek ayakkabısı yapımı

| | 0 Yorum

Bağcıklı bebek botu örgüsü

| | 0 Yorum

Kolay bebek patiği modeli – anlatımlı video

| | 0 Yorum

Kurabiye Canavarı bebek patiği örgü tarifi

| | 0 Yorum

Açıklamalı Converse örgü patik yapımı – EbebekOrgu

| | 0 Yorum

Koca gözlü bebek patiği örgüsü

| | 0 Yorum