Salı, Aralık 6, 2016
Kış Gelinleri İçin Şal Modeli

Kış Gelinleri İçin Şal Modeli

13
gelin şalı
gelin şalı

Komşuluğun bittiğini söyledikleri bu çağda ,acı tatlı bir çok şeyi paylaştığım komşularımla ,başka semte taşıntığım halde yedi yıldır hiç bağımı koparmadım.

gelin şalı
gelin şalı
gelin şalı
gelin şalı
gelin şalı
gelin şalı

Bir araya geldiğimiz zamanlarda yeni öğrendiğimiz işleri ve fikirlerimizi paylaşarak hoşca vakit geçiriyoruz.Bu şalı da bahsettiğim değerli komşularımdan öğrendim.Kızım için işledim ve sizinle de paylaşmaya karar verdim.(Bu arada ben sweetbitter’in annesiyim, hesabına el koydum :))Şalımız için iki buçuk yumak alize angora gold simli ip kullandık.Siz ölçülerini kendinize göre ayarlayabilirsiniz.Eşim eski bir mili bükerek firkete haline getirdi.Firketenin aralığı 5 cm genişliğinde.Motifleri 2 metre uzunluğa gelene kadar işledim.Toplamda 7 şerit oldu.Birleştirmede, ilk toplarken 12 tane birden toplanıyor daha sonra 7 tane üç toplanıyor.En sonunda ise 21 tane birden toplanıyor.Bu işlem böyle devam ediyor.Uç kısımlarını ise minik torlardan oluşmuş püsküllerle süsledim.Bu ilk yazımdı umarım açıklayabilmişimdir.Yapılışıyla ilgili sormak istedikleriniz olursa cevaplandırabilirim..

13 YORUMLAR

  1. Püsküllerde bahsettiğiniz minik torları hep görüyorum, nasıl yapılıyor acaba, bunlarla yapılan çiçek çiçek bir şal var çok hoşuma gitmişti.şalınız çok güzel, elinize sağlık.

  2. Sevgili DenDenAk;torların nasıl yapıldığını fotoğraflarla anlatmaya çalışacağım.tek tığla bir ilmek aldım,ilmeğin tek katını sol elimle tuttum,sonra içinden çektim.sabitlemek için sol elimde tek kat tuttuğum ilmeğin içinden ipi geçirerek sabitledim.bu işlem birbirinin devam ederek yapılıyor.umarım yardımcı olabilmişimdir.selamlar..

    torların yapılışı
    torların yapılışı
  3. sevgili Yamali bohca , gunesedogru , Figen abla , hilaltimur , asenayagmur , diday ve gulseyhan..ilginiz için sizlere de teşekkürler..