Kışa hazırlık; soba kuruldu. (Fimo)

-

Fimo
Uzun süreden sonra yeniden merhabalar. Kışa fimo hamurundan minyatür soba projesiyle başlamak istedim :) Satın aldığım kilim desenli kartpostalımı da altına serdim, oooh kış gelebilir artık. Bu arada unutmadan söyleyeyim; minyatür çamaşırlarım krapon kağıdından. Sevgilerle, Berrin :)

14 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    eskiden aynı bu sobaya benzer bir sobamız vardı bir türlü yanmazdı iki saat yakmaya çalışırdık, yanınca da hiç bir yeri ısıtmazdı :( aynı bizim sobanın kopyası olmuş ,çok gerçekçi ellerine sağlık:) en iyi ısıtan kuzune sobalardır , üstüne soba tanımam. hem üstünde yemek pişir ,hem fırınında börek, patates pişir aaa birde kestaneler var tabii :)

  2. brnnyvz

    aynen öyle zulatan ancak dibine yanaşmak lasım ki ısınasın heeey gidi günler heeey:) seside çok güzeldir sobanın içine bir uyku verir:) TEŞEKKÜRLER beğenin için:)) kuzine sobalar daha kullanışlı eveet ay dimi bir üzerinde kestanesi olcak değme keyfine:)

  3. deliisibunlar

    Ellerine saağlık, çok çok ama çok güzel olmuş.Gerçekten çok gerçekçi ehehehe, bizim kasabadaki evde hala var bu sobadan gidince çatır çatır yakıyoruz walla.
    Filizciiim, kesinlikle katılıyorum sana.Hiç bir sobada kuzinenin tadı ve keyfi yok walla

  4. zulaltan

    selcen, bizim mutfakta kurulu kuzine. bizim mutfak geniş olduğu için kışın tüm komşular mutfakta oturur, annemin köyden gelen patatesleri pişirip ,ikram etmesini beklerler. bizim eve en çok kışın gelir bizim komşular oda kuzine hatrına :)

  5. ssserpil

    ne kadar sahici olmuş yaaa ellerıne saglık…fılızcım bu kıs bızde gelelım sızın kuzıneyı zıyaretee:)))))

  6. brnnyvz

    TEŞEKKÜRLER deliisibunlar:D sobanın yeri hakikaten bir başka çıtır çıtır çıtır çıtır bir ses sobanın kendine özgü kokusu ooof oof ne güzel:))

  7. yagmuryurek

    herşeyiyle çok güzel olmuş kestaneye bana glin arkadaşlar soba bende hala mevcut :( kestaneleri pörtletiriz hep beraber :)

  8. deliisibunlar

    filizciiim ben bu yazıyı yeni okudum,ben bu İzmir işini Faruk u beklemeden yapsam mı ne? Ziiiraaa hayatta hayır diyemiyeceğim nadir yiyeceklerdendir ,KUMPİİİR ben mezeleri getiririm.Sen at sobaya patatesleri hade hade anca :)))

  9. zulaltan

    selcen, gel yeter ki :) bizim köyden gelen patateslerimiz var, patates getirmene gerek yok .hemde çok leziz bizim komşular o yüzden kışın bizim evden çıkmıyor :)

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum