Kısa kollu mavi elbise

-

kisa-kollu-elbise-modelleri
El işi Creazion dergisinin ilk sayısında olan 101 B isimli model. Kumaşını ve modeli annem seçti. Ben de onun için diktim.
Zaten acemiyim dikiş konusunda, bu yüzden bir türlü istediğim derecede güzel olmadı ama ben elimden geleni yaptım.

Bu elbiseyi 2 ay önce diktim, açıklamada tüm dikişleri zigzag dikin yazıyordu, bende öyle yaptım ve dikiş açıldı. Hoş görünmedi. Daha sonra annemin alt ve üst beden eşitsizliğinden ötürü üst bol alt dar geldi. Fermuar da bu görüntüyü daha kötü yaptı. Ve annemin boyuna uzun bir elbise oldu, en sevmediğim etek boyunda oldu.
Ama ben kumaşın boşa gitmesini istemedim. Tüm dikişleri söktüm baştan normal dikiş ile diktim. Fermuarı çıkardım. Etek, parçalarının yan birleşim yerlerinde desen kumaş yetersizliğinden dolayı tam oturmamıştı ben de kumaşları kaydırıp deseni birbirine oturttum. Fazlalığı kestim. Böylece etek boyu da düzeldi ama bel yine de bol durdu. Ben de beline bir bağcık takmaya karar verdim. Ama kumaşım yetersizdi, çözüm olarak eteği kaydırırken kırptığım kumaşı burarak bağcık yaptım.
Blogum burada:)

kisa-kollu-elbise-modelleri-

Bir Cevap Yazın

Büzgülü elbise kalıp çıkarma

| | 3 Yorum

Bebek elbisesi nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çizgili uzun elbise ve kalıbı

| | 2 Yorum

Üşüyen kız aplikeli jile dikişi

| | 30 Yorum

Tülbent kumaşından pratik elbise

| | 2 Yorum

Basit kız bebek elbisesi yapımı

| | 0 Yorum

Katlı çocuk elbisesi dikimi

| | 0 Yorum

Tülbentten tiril tiril elbise diktim

| | 24 Yorum