Cumartesi, Aralık 10, 2016
Kitabımıza kuş konduralım mı?

Kitabımıza kuş konduralım mı?

22

Sanırım metalden yapılmış olan bu kuş kitap ayracına bayıldım. Sitede birbirinden değişik güzel çalışmalar var, birde kuştan lamba var o da harika. Nalan abla bu kağıtı olarak yapılabilir mi? Mukavvadan yapabilir miyiz?

22 YORUMLAR

  1. daha esnek bir malzeme gerekir embirim.plastik,renkli dosya kapağından oyabiliriz .bu gün kursu başlattık tanıtım toplantısını yaptık sergun ve ufuk gelmediler gelselerdi herhalde tanıtırlardı kendilerini .haftaya ilk ödevi bu kuşla vereyim.tabii önce ben oyayım.daha uygun malzeme düşünenler parmak kaldırsın.bengiiii, sergunnnn,altın kızlarbütün kızlarhaydi fikir bekliyoruz

  2. el işi kağıdı onlar biraz daha kalın a4den sanki ama ben bilmem Bengisu’m olsaydı o bilirdi. Çocuk gelişimi okumuştu lisede ıncık ıncık kağıtlarla yapardı bişiler.

  3. embircim bu ayıraç çok güzelmiş.nalancım hadi kolay gelsin :)düşünüyorum, galiba dediğin gibi,en uygun olan malzeme plastik dosya kapaği.ilkin aklıma aydınger gelmişti, ama o kırılır.bristol nedir sesiber?

  4. Bristol iyi kalitede ve pahalı bir kağıt cinsi, çeşitli kalınlıklarda olabiliyor. Biz üniversitedeyken üzerine rapidoyla teknik çizimler yapardık. Kartonun en kalitelisi, ikiyüzü de beyaz olanı da diyebilirim. Kesildiği zaman kesik yerlerinden saman rengi görülmüyor, fon kartonu gibi de değil. Fakat oyma işlemine gelir mi onu denemedim bilemem.Nalan abla hayırlı olsun ilk gününüz.

  5. tercüman arıyorum veya dekoder; saatonikiyi çözmek içinsesi teşekkür ederim.bristol oymaya gelir ama kullanırken kırılır.emeğe yazık olur.asetat ve röntgen filmi de olurdu ama şefaf oluşu görünümü bozar

  6. aaa o zaman buldum asetat deyince aklıma geldi. Spiral ciltlerin renkli olanları varya, şeffaf dosya gibi oluyor. Bende siyah, kırmızı, mavi renkte vardı. Yaz yarışmasında onlardan birşeyler yapmıştım. Onları kullanabiliriz. Sesicim senin yazdığına biz sertifika kağıdı diyoruz. Yani sertifikaları ona basıyoruz. Sen tarif edince anladım.S12 sayfaya ne yaptın öyle???

  7. pc den bir an kalkınca kızım derdini anlatmış..özetle benimle ilgilen demişti, sildim ..durum budur . yoksa ben kendim iyiyim..

  8. kalın asetatlar var kolay kolay kırılmıyor, bence onlarla olur.nalan hanım sergun geldi kursa nişanlısıyla ama başınız çok kalabalıktı kendimi tanıtamadım :)haftaya tanışırız umarım.bu arada bloğuma da yazdım ama bi kez daha teşekkür ediyorum katkınız için

  9. nalan hanım sergun geldi kursa nişanlısıyla ama başınız çok kalabalıktı kendimi tanıtamadım :)

    aaaa sergun başım ne kadar kalbalık olsa buradan gelen arkadaşımın başımüstünde yeri var bimelisin.Ben önceki geceyi çok kötü geçirmiş bir haldeydim.ayakta zor duruyordum.Eve gelelide yatıyorum .neyse haftaya telafi ederiz.

  10. Yorumları ve arayışlarınızı okudum, gerçekten çok hoş kuşlar,birebir aynısını yapmak yerine kitap sayfasına girecek kanadı anahatları ile yapıp digerleri çizim(veya kabartma) ile eklenerek aynı görünüm elde edilebilir kanısındayım. O zaman aleminyum levha, fiberglass levha, kalın ve renkli plastik hatta karton bile kullanılabilir:)

  11. Nihayet bende yaptım. Çok basit oldu çünkü kanat dışında birşeyi oymadım. Sadece kalemle çizdim. Sizde öyle yapabilirsiniz. Çok kolay olur.