KİTAP AYRAÇLARI-2

-

Bunlar da Yine kuru çiçeklerden.Kırtasiyecilerde nüfus kağıtlarının kaplandığı yapışkanlı plastik kağıtlardan satılıyor.O malzeme çift katlı,arasına kuru yaprakları koyup çok sıcak olmayan ütü ile ütüledim.Bunlarla uğraşmak da çok zevkli.Yaptıkça yapası geliyor insanın.

21 yorum gelmiş

  1. Boncukcu

    Harika, ben de yapışkan tela arasına koyup minik abajurlar yapmayı planlıyordum ama bunlar çok daha harika, eline sağlık.

  2. Boncukcu

    a3 boyunda olanları var o plastiklerin. Ebru çalışırken bazılarını kaplatıp amerikan servis yapmıştım ben de. office1 gibi büyük kırtasiye/marketlerde vardır.

  3. cocuklacocuk

    ellerinize sağlık , kırtasiyelerde o malzemenin satıldığını bilmiyordum hani şu nüfus cüzdanı kaplayanlarla böyle bir şey yapılır diyordum , hazırlarını gördükçe.

  4. Kapkaracamdankelebek

    Kuru çiçek ve yapraklardan yaptığınız tablolardan sonra şimdide bunları gördüm. Gerçekten harika olmuş elinize sağlık.Sizden bu çalışmayı kopya çekip öğrencilerime yaptıracağım:)

  5. AyseBerin

    Bayıldım bu fikre çok güzel uzun zamandır kendime kitap ayracı yapmak istiyordum en kısa zamanda deneyeceğim teşekkürler.

Bir Cevap Yazın