15 yorum gelmiş

  1. polyanna 69

    krizantem, ufuk oğlunun yaşını söylemiyor.acaba kız annelerine mi söylemiyor diye düşünüyorum.sanırım ” benim oğlan elden gidecek” diye korkuyor. :))))

  2. ufudik

    :)))) 19 yaşında. Çok küçük değil yani.Güzel sanatlara hazırlanıyor zaten. Güzel de resim yapar.Evet ucunda püskül iyi fikir Ds Handmade…Kriizantem ve Pollyanna 69 ,oğlum eninde sonunda elden gidecek… Ne yapalım mutlu olsun da… Sizin kızlarınız var sanırım. Ne güzel ….

  3. ufudik

    Telimi veremiyorum buradan ama benim bloğuma yazabilirsin sanırım Çelebi 74. Oradan sana bilgi verebilirim. Ya da pasajımdanulaşabilirsin. Ben orada açıklama yaptım. Ankara içi ise elden de iletebilirim. Değilse koşulları birlikte belirleyebiliriz.Çok teşekkürler….

  4. acemihobici

    ufudik arkadaşım, nereden buluyorsunuz bu derileri merak ettim. çok güzeller. tabi o derileri ben de bulsam, bu kadar güzel şeyler yapamam… oğlunuzun ellerine sağlık.

  5. ufudik

    Arkadaşlarım çok teşekkürler. Acemihobici arkadaşım, ben Ankara’dayım. Güven çarşısında dericiler var. Eski parça derileri kiloyla veriyorlar. Oraya gidip seçiyoruz. Ulus’ta. Keşke sana da gönderebilsem. İstersen postayla gönderirim….:))))

Bir Cevap Yazın

ufudik

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum