15 yorum gelmiş

  1. Bak bu ne şimdi.. ;Yine beni uykusuz bırakacak bir şey.. ama yapma canım böyle şeyler.. Bu örülmezde ee nasıl yapçaz bunu… Çok ilginç cidden..

  2. evet bencede defter kesilebilir, ay dur cadı kazanı sokma şimdi aklıma, sırada başka şeyler var.. araya sıkışır mı acaba bu?

  3. aslında SEVGİLİLER GÜNÜ için çok güzel olurmuş.sayfalarına sevgi sözcükleri veya bir şiir konduruphediye edilebilir. :)))tüh yaaaa ben bunu atlamışım :(((ÖFFFfff o kadar çok kırmızılarım var ki :((( yetişemiyorum

  4. işte en kötü tarafı burası :((aslında bizim bu sitemizi erkekler takip etmeli di mi.?cadıkazanı.ah takip etseler onlara ne kopyalar veriyoruz buradan amahaberleri yok (akılsızlar :))))) )Ama cadıkazanı bunu aslında sevdiğimiz her kese yapabiliriz. mesela çocuklarımıza doğum günlerinde ömürlerince saklayabilirler.inşallah bir gün sen bunu gerçekleştirirsin:))

  5. evet semyil ablacim erkekler takip etmeli sonrada hediye bulamiyoruz alamiyoruz sçemeiyoruz beceremiyoruz cart curt:) evet aslinda haklisin yani hediye edilebilir biri bana hediye etse çok begenirim ama bazi insanlar bu tarz cincik seylerden hoslanmiyor anlamiyor boyle seylerden yani kucuk gorebilir bunu bi dusunmek lazim vermeden once:) çocugum olunca yapiyim bitane bari:)

  6. buradan tüm “on marifet” li arkadaşlarımın SEVGİ GÜNÜNÜkutluyorum.her zaman tüm sevdikleriniz yanınızda yakınınızda olsun.:))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Teneke kovadan fener yapımı

| | 0 Yorum

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum