Kitaplarımızı melekler korusun…

-

İki yıl önce arkadaşlarım için yaptığım yılbaşı hediyelerinden:))
Yapılışı kolay ve bir kitapla birlikte mutlu eden bir hediyelik…

Tel burgu ve tığ işi
Tel burgu ve tığ işi
Tel burgu ve tığ işi
Tel burgu ve tığ işi
Melekler,yakın görünüm
Melekler,yakın görünüm
Tel burgu ile ayraç/Boncuklu ve melekli
Tel burgu ile ayraç/Boncuklu ve melekli

28 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    Fiamma1 çok çok şirinler. ellerine sağlık.o dantelleri özel olarak bu iş için mi ördün? minicik minicikçok güzeller. nasıl uğraşmışsın.

  2. fiamma1

    Evet Sevgili Şemyıl, önce elbiseyi örüyorum sonra tel e büyük bir boncuk geçirip kafayı oluşturuyorum,elbiseyi giydirip elleri ve en son da ayakları yapıyorum ve bitiyor:) ama hazır malzeme ile de yapılabilir illa örmek gerekmez diye düşünüyorum.

  3. devince

    vallahi süper.benim gibi ayraç meraklıları için…bendede değişik bir tane olcak aklıma gelmişken ekleyeyim…elinize sağlık.

  4. aygen

    fiammacım bu meleklere bayıldım. özellikle başı beyaz inciyle yapılmış sarı elbiseli olanı çok sevdim. denemek için sabırsızlanıyorum. ellerine yüreğine sağlık.

  5. fiamma1

    Teşekkürler Sevgili Devince ve Aygen;Keçeden de yapılır bunlar, hatta pitukare kumaştan da hoş olur:))Ben de uzun süredir yapmıyordum deneyeyim bari yeni versiyonlarını:)))

  6. fiamma1

    Sen zaten çok okuyanlardansın, o koku bir kere bulaştı mı ellerine pek bırakmaz insan sevgili selmatozancığım. Ben de senin gibi bir zamanlar edip canseverler,murathan munganlar,ilhami berkler,aziz nesinler,selim ileriler m.c andaylar okur okur dururdum.halen de devam tabiii bırakılmıyor, ruhu geride bırakamıyorum yani:))

  7. selmatozan

    kesinlikle fiamma, koku dedin de aklıma geldi: ilkokulun ilk yılları babam o zamanlar onbeş günde bir yayınlanan bir çocuk dergisi var onu alır gelir kardeşimle bana, okuyalım diye okumayı sevelim diye.. kardeşimle savaşırız ilk okuyan olmak için.. sayfalarını her çevirişimde yayılan kağıt kokusu hala burnumun ucunda.. sevgili babacım sağolsun onun sayesinde sevdim okumayı:)

  8. fiamma1

  9. fiamma1

    Teşekkür ederim sevgili arkadaşlar; E bu melek sevgili Embirciğim, orada o hareleri gider gitmez ekliyorlar, onlarsız melek olur mu?:)))

  10. fiamma1

    Sevgili neslihank Tığ biliyorsan işaret parmağına sığan bir koni yapıyorsun, rastgele çok özenli değil sonra iri bir boncuğu tele geçirip burmaya başlıyorsun,çöp adam formunu elde edip eller ve ayak oluşturuyorsun aslında çok zor değil önce çöp adamı yapıp sonra da giydirebilirsin:))) daha detay istersen bildir dilim döndüğünce anlataayım:)

Bir Cevap Yazın

Doğal malzemelerden yılbaşı kapı süsü yapımı

| | 2 Yorum

Soda şişelerinden kitap tutucu yapımı

| | 3 Yorum

Kurdeleden geyikli broş yapımı

| | Kurdeleden geyikli broş yapımı için yorumlar kapalı

Tığ işi örgü Noel Baba terlik yapımı

| | 0 Yorum

Yumurta kutusundan yılbaşı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Fındıklardan kapı süsü yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden kardan adam temalı süs yapımı

| | 0 Yorum

Örgüden büyülü kış çam ormanı yapımı

| | 10 Yorum

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

El yapımı yeni yıl süslemeleri

| | 8 Yorum

Kartondan yılbaşı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Çamdan kalp kapı süsü yapımı

| | 12 Yorum

Yeni yıl yaklaşırken süsleme yapalım

| | 3 Yorum

Keçe kardan adam yapalım mı?

| | 2 Yorum