Pazartesi, Aralık 5, 2016
Kitaplarımızı melekler korusun…

28 YORUMLAR

  1. Fiamma1 çok çok şirinler. ellerine sağlık.o dantelleri özel olarak bu iş için mi ördün? minicik minicikçok güzeller. nasıl uğraşmışsın.

  2. Evet Sevgili Şemyıl, önce elbiseyi örüyorum sonra tel e büyük bir boncuk geçirip kafayı oluşturuyorum,elbiseyi giydirip elleri ve en son da ayakları yapıyorum ve bitiyor:) ama hazır malzeme ile de yapılabilir illa örmek gerekmez diye düşünüyorum.

  3. vallahi süper.benim gibi ayraç meraklıları için…bendede değişik bir tane olcak aklıma gelmişken ekleyeyim…elinize sağlık.

  4. fiammacım bu meleklere bayıldım. özellikle başı beyaz inciyle yapılmış sarı elbiseli olanı çok sevdim. denemek için sabırsızlanıyorum. ellerine yüreğine sağlık.

  5. Teşekkürler Sevgili Devince ve Aygen;Keçeden de yapılır bunlar, hatta pitukare kumaştan da hoş olur:))Ben de uzun süredir yapmıyordum deneyeyim bari yeni versiyonlarını:)))

  6. Sen zaten çok okuyanlardansın, o koku bir kere bulaştı mı ellerine pek bırakmaz insan sevgili selmatozancığım. Ben de senin gibi bir zamanlar edip canseverler,murathan munganlar,ilhami berkler,aziz nesinler,selim ileriler m.c andaylar okur okur dururdum.halen de devam tabiii bırakılmıyor, ruhu geride bırakamıyorum yani:))

  7. kesinlikle fiamma, koku dedin de aklıma geldi: ilkokulun ilk yılları babam o zamanlar onbeş günde bir yayınlanan bir çocuk dergisi var onu alır gelir kardeşimle bana, okuyalım diye okumayı sevelim diye.. kardeşimle savaşırız ilk okuyan olmak için.. sayfalarını her çevirişimde yayılan kağıt kokusu hala burnumun ucunda.. sevgili babacım sağolsun onun sayesinde sevdim okumayı:)

  8. Teşekkür ederim Sevgili nefertiti13, Sevgili Nazesen:)) Tabii meleklerimin minicik elleri de var, hem de kalp o eller, nazesen ablası,tıpkı ayakları gibi…

  9. Teşekkür ederim sevgili arkadaşlar; E bu melek sevgili Embirciğim, orada o hareleri gider gitmez ekliyorlar, onlarsız melek olur mu?:)))

  10. Sevgili neslihank Tığ biliyorsan işaret parmağına sığan bir koni yapıyorsun, rastgele çok özenli değil sonra iri bir boncuğu tele geçirip burmaya başlıyorsun,çöp adam formunu elde edip eller ve ayak oluşturuyorsun aslında çok zor değil önce çöp adamı yapıp sonra da giydirebilirsin:))) daha detay istersen bildir dilim döndüğünce anlataayım:)