Perşembe, Aralık 8, 2016
kıvırcık saçlı amigurumi kız bebeklerim :)

19

Sarı, kıvır kıvır saçlı bir kız bebek örelim mi?

Bakın ben ayakları böyle yapıyorum..Önce teker teker 10 parmağı örüyorum minik minik..Sonra bunları yanyana ekleyip, tığla döne döne ayak kısmına geçiyorum…

Elleri de aynı şekilde yapıyorum…

Bu da kafamız…Aman Allahım bu saçlara ne kadar çok ip gidiyormuş…Bir çile sarı yün nerdeyse bitti..Bir daha bu şekilde kıvırcık saç yapmayı hiiiç düşünmüyorum :))

Gövdemizi de devam edelim, sonra kolları ve bacakları takalım…Haaa ! Unutmadan söyleyeyim..Ben artık bu bebeklerin gövdelerinin içine tel koyuyorum..Böylece hareket de edebiliyorlar…

Vaaay, ne sevimli oldu bu :)Sahip olanlar kıymet bilmez ama kıvırcık saç aslında ne harikadır :)

Ooooo!..Kızımız benim tiyatrodaki rolümü almış çalışıyor..Acaba rolümü elimden mi alacak? :))

Evet..bu iki sevimli bebek de benim eserim…yirim ben bunları yirim :)))))

Hepinize kocamaaan sevgiler :)

19 YORUMLAR

  1. ah kızlar ben ne hata yaptım bilseniz..ölüyorum kahrımdan :(((yılbaşı etkinliğiiçin bunlardan kızıl saçlı olanı bir arkadaşımıza gitti…içine koyacağım mektubu koymayı unutmuşum…öldüm kahrımdan :(kızcağız da diyecek bu ne alaka? :(söylesem mi arkadaşımızın adını?yasak bitti mi acaba?nasıl düzelticem bu hatamı?buradan,özel mesajla mı özür dilesem? :(

  2. VAy ki vay yaniii:)) Bak Figen ablacığım demedi deme bunlar canlanacak bir gün:))) ellerine yüreğine sağlık,saçlar müthiş olmuş.

  3. figen ablacımmmmmm:) ben de aynı hatayı yaptım:))) ben de kart hazırlamıştım ama hediyeyi yollarken içine koymayı unutmuşum:)) hediye eline ulaşacağı gün özelden mesaj at ablacım ben öyle yaptım:))

  4. bu arada bebeklere yine hayran kaldım. çok sabırlısın ve elinden hiçbir iş kurtulmuyor ablacımmm… harikasınn. hani derler ya döktürmüşsün yinee:))))

  5. bu arada figen ablacım o kıvırcık saçlardan bana da bi peruk örsen ne güzel olurdu:( benim saçlarım pırasa püskülü gibi.. hayatım boyunca böyle bukleli saça özenicem:(

  6. muhteşem bir çalışma olmuş.Emeğinize sağlık.En çok ders çalışmak için uzanmış hali hoşuma gitti.Çok sevimli gözüküyorlar.Ayrıca uzun süredir ortalıklarda gözükmüyorsunuz.Umarım iyisinizdir.Yorumlarınıza hasret kaldık.Sevgilerimle…:)