Kız Çocuk Odası (Benim kızımın)

-

Mavi sofraya söz vermiştim kızımın odasının görüntülerini yayınlarım diye.İşte mavi sofracım senin için.Bu arada duvardaki çerçeveleri size daha önce göstemiştim.Dolaplar ikea dan ve üzerlerinede stikır yapıştırdık kızımla beraber.İlerde çünkü sıkılabilir diye boyalı bir dolap almadım.İlerde kendi istediği başka stikırlar yapıştırırız diyorum.

18 yorum gelmiş

  1. farfin

    bende beğendim,dolaptaki yapıştırmalar ve evli raf çok hoşuma gitti:)oyuncak dünyası sorunu sizde de var yığılmışlar büyüselerde kurtulsak dimi :))

  2. ayme

    çok sevimli ,çok güzell.. ben de çok beğendim.. ben de oyuncakları nereye koyacağımı bilemiyorum valla..

  3. dolunay82

    biz oyuncaklarımızı cinslerine göre ayırıp kimini yoğurt kovalarında kiminide yapışkanlı kağıtlarla kapladığım kolilerde ayırdık dolap üzerinde duruyor.arada bir sıkıldıkça çıkardığımız içijn oyuncaklarını özlemiş oluyor.hemde oyun bitince toplamak kolay oluyor:)sizede tavsiye ederim bu yöntemi:)

  4. mavisofra

    beni kırmadıgın için çok teşekkür ederim kuzum:Dodanın tamamını görmek çok iyi fikir oldu bi ara dolap arıyodun bulmuşsun çok güzel bizim dolap eksik onuda koyarsak yer kalmıycak ama oyuncaklar demekki her evde aynı günden güne çogalıyo ne yapsak bilmeme:Slambadan gördügüm yerde alıcam hiç affetmem:D

  5. mavisofra

    cnm bide tv çok gzel minik eger biz bi gün bi televizyon daha alırsak :D onu çoçuk odasına koyucam gmüş rengi sprey boyayala boyuycam:)))))))))))hatta şimdi bile yapasım var bide dolabı kaça aldın?

  6. mtnaz11

    Çok güzel bir oda olmuş.Ne hoş renkler iç açıyor.Hep merak ettim, kızım içinde oğlum içinde.Ama bir türlü istediğim gibi bir oda yapmak nasip olmadı.Böyle görünce çok hoşuma gidiyor.

  7. ayme

    ben de bişi sorcam o masa ve sandalyeleri yaptırdınız mı aldınız mı? çok güzelmiş onlaaar.

  8. hobizu

    Çok güzel yorumlarınız için kocaman teşekkür ederim.Masa sandalyeler hazır aymecim.İkea dan.Bencede mavi sofra boyama kız televizyonu.Hazır grisini alırsın sonra..

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum