Kız çocuklara cici bir elbise

-

elbise
Merhabalar, yine bennnn :) Bu defa da kızıma diktiğim bir elbiseyle karşınızdayım :) Kendime diktiğim tayt kumaşından kızıma da bir elbise çıktı :) Uzun zamandır kuzuma bir şey dikmediğimi fark ettim ve gözümde böyle bir elbise canlandı. O okuldayken bir elbisesini kalıp olarak kullandım ve kumaşa elbiseyi yatırarak kuzuma bu elbiseyi diktim :) O eve geldiğinde de ceplerini yapma ve altını, kolunu katlama işlemlerini hallettim aynı gün elbise hallolmuş oldu. Bakalım beğenecek misiniz? Elbisenin yapılış aşamaları ve daha fazla görsel için blogumu ziyaret edebilirsiniz :)

elbise
Aslında cepleri papatya şeklince yapacaktım ama cepte papatya sorun oluyor :) En mantıklısı kalp olduğu için kalp şeklinde kestim cebi :) Arkaya da fermuarı dışardan diktim ve senenin trendine uydurdum kızımı da :)

elbise

elbise

12 yorum gelmiş

  1. merve92

    merhabalar şenay hanım, yaklaşık 2 yıldır on marifeti takip ediyorum ama pek aktif üye değilim.hafta sonu oturdum bütün bloğunuza baktım, yaptığıniz her dikişi tek tek okudum ve hayran kaldım.uzun süredir istediğim ama ertelediğim dikiş makinesinin siparişini sizin yaptıklarınizi görünce büyük bi hevesle verdim yarın elimde olacak inşallah.sizi takip ediyor olacam.bu arada kızınız çok şirin gözlerinin içi parlıyor, inşallah hep böyle devam eder

  2. senayatilgan

    :) merve92 :) Yorumunu göörünce gerçekten çok mutlu oldum… Hakikaten heveslendirecek birşeyler yapmış olmak çok büyük bir onur benim için… Makinen hayırlı uğurlu olsun inşallaaahahhh bir sürü güzel dikişler yaparsın sen de açarsın bir blog birbirimize yardımcı oluruz.Sabah sabah beni çok sevindirdiniz güzel yorumunuzla, çok sağolun :) İsminizin yanındaki 92 doğum yılınzsa daha minnacıksınızzzzz , şimdiden başlarsanız ilerde çok çok iyi işler yaparsınız umarım :)
    :) Senaatcım :) Senin de olur bir gün sen de giyersin neden oolmasın belki de ben dikerim azcık daha kumaş lazım sadece zaten dal gibi narin bir kızsın :)
    :) Cooper77 :) Teşekkür ederim, mankenin havasından elbiseye bakan sayısı az zaten :)

  3. merve92

    evet 92 doğum yılım :) Evdeki yalnızlığıma, sıkıntıma ilaç gibisiniz çok seviyorum sizleri, çoook öpüyorum

  4. zulaltan

    Baş öğretmen Atatürk gibi tahtanın başına geçmiş ,bize yeni alfabeyi öğreten cici öğretmen edasına bakın helee bu ne tatlı pozlar :) doğal güzellik böyle bir şey, biz kaç şekle giriyoz fotoğraf çektirirken güzel çıkcaz diye, oysa çocuklar öylemi her halleri güzel çıkıyor fotoda ,melek oldukları için sanırım. Allah nazarlardan korusun bu şirinliği yahuu :)

  5. esinsel

    ayyy severim ben onu :) güzel annenin güzel kuzusu…elbisesini ne kadar sevdiği her halinden belli yavrucuğumun,ellerine sağlık annesi :)

  6. senayatilgan

    :) Filizcim hepsi Melek hakikaten ondandır güzellikleri…
    :) esinsel elbisesini çok sevdi çoktan giydi okuluna gitti geldi bile haha, teşekkür ederim güzel dileklerin için :)
    :) ozlemyr çok teşekkür ederim :)
    :) Senaatcım ohoooo bak reklamımı nasıl yarım derdim azaldı yabancı memleketlerde reklamım garantilendi :) Bir gün dikicem sana kuzu hakikaten :)

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum