Kız çocuklara Rapunzel kostümü

-

Rapunzel kostümü
Merhaba arkadaşlaaarrrrr.. Malum yakında 23 Nisan var ve okulda çocuğu olan her anneyi bir telaş sarmıştır bu konuda. Benim cadıcık daha küçük ama yine de 23 Nisan kıyafet baloları varmış eeeee ne yapalım zaten Edirne’de seçenek az iken ben de kendim dikebiliyorken dikmeye karar verdim :)

Rapunzel kostümü
Ece ile oturduk aradık ne diksem diye kuzumla, sevgili neclasolen‘in blogunda gördüğümüz ve onun da kızına yaptığı Rapunzel kıyafetini çok beğendik, zaten baylıyoruz ikimiz de Rapunzel’e :)

Bakalım beğenecek misiniz? Sevgili Necla çok güzel anlatmış nasıl dikildiğini fakat ben ufak değişiklikler yaptım, sadece kendime göre uyarladım anlatımı ve daha fazla fotoğraf için de bloguma beklerim hepinizi :)

6 yorum gelmiş

  1. munures

    rapunzel bu kadar güzel miymiişşşş :) ellerine sağlık şenaycım çok güzel olmuş, kuzuya da çok yakışmış :)

  2. senayatilgan

    :) Münürecim çok sağol canım benim :)
    :) Filizcim teşekkürler tatlım :)
    :) Sevgili Shane ben de Necla Hanımda görünce kızımla bayılmıştık hastalık bu şekilde yayılıyor desenize :)
    :) Sevgili Cherry Blossom Girl , teşekkür ederim, pozlar azcık zorlasa da oluyor sonunda :)
    :) angelisti eğer vermiş olduğum linke tıklayıp bloğma gelir ve ordan da NECLA ŞÖLEN hanfendinin adına tıklarsanız yazıda size ayrıntılı ve harika bir anlatım karşılayacaktır. Sadece tıklamanız yeterli :)

Bir Cevap Yazın

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum