kızım artık köylü kızı (yöresel kıyafet diktim)

-

küçük dikiş makinemle bi gecede diktiğim yöresel kıyafet örneği paylaşmak istedim. Şalvar ve yeleği ile kızıma çok yakıştı :)

25 yorum gelmiş

  1. maykicam

    hayır etkinlik için değil aslında ilk terzilik denemem. ramazanlıkta sahura kadar dikmiştim. bulundugum yerde heryere sordum yöresel kıyafet icin kimse dikmek istemedi bi dahaki seneye giyemez bosuna para verme bize dediler :) bende madem öyle kendim dikerim dedim. şimdi de bunun boydan olanını dikeceğim insallah. bi de heryerim sim olmasa dikerken :)

  2. maykicam

    teşekkür ederim arkadaşlar. bide canlı görseniz bu elbiseyi giyince paytak paytak yürüyo bide ardına bakıyo. bu kadar ucuza mal olacagını bilsem daha önceden dikerdim. terziliğe merak sardırdı kızımdan ve sizlerden beğeniler gelince

  3. maykicam

    ben hergün yiyorum zaten kalmadı yenecek yeri :)acemice oldu biraz ama kızımın en sevdiği elbise. bunu giyip aynaya bakınca amaniiiiin diyo :)

  4. maykicam

    17 aylık oldu :) ama annesi değil babasıyım :) annesi pek bilmez öyle dikiş nakış mecburen iş babasına kalıyor

  5. gunesedogru

    birinci resimde çok kötü çıkmış suratı, sonra toparlanmış neyse ki… kostüm fena değil bir etkinlik için kullanılabilir ancak… daha iç açıçı bir bebek giysisi dikmeyi denemelisiniz… bi daha olmasın !

  6. maykicam

    :) öncelikle bi güleyim yorumuna sonra cvap veririm. şimdi bütün resimlerde kızım güzeldir o bir :) ikincisi burda konu kızımın yüzü değil elbise olmalıydı ki 10marifet derken elbise dikme marifetinden bahsediyoruz cocuk yapma marifeti değil. gelelim kostüm meselesine acemice dikildiğini zaten söylemiştim. iç açıcı konusunda senin içini ne açıyorsa onları dik beni bunlar açıyor.

  7. gunesedogru

    maykicam diyor ki;:) öncelikle bi güleyim yorumuna sonra cvap veririm. şimdi bütün resimlerde kızım güzeldir o bir :) ikincisi burda konu kızımın yüzü değil elbise olmalıydı ki 10marifet derken elbise dikme marifetinden bahsediyoruz cocuk yapma marifeti değil. gelelim kostüm meselesine acemice dikildiğini zaten söylemiştim. iç açıcı konusunda senin içini ne açıyorsa onları dik beni bunlar açıyor.

  8. maykicam

    olumlu olumsuz eleştirilere acığıM ama ben açığım kızıma laf söyletmem :) elbise hakkında istediğini söyle yani şöyle yapsan daha güzel olur falan diye dikişime laf söyle ama kızıma asla :)

Bir Cevap Yazın

maykicam

Filografi Tabloları Siparişleri Alınır

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Dikiş makinesine ip nasıl takılır?

| | 5 Yorum