Pazar, Aralık 11, 2016
Kızıma Özel Çerçeve Yaptım

17 YORUMLAR

  1. Serpilcim çok cici olmuş ellerine sağlık ama gözüme batan birşey de yok değil :) Resimlerin kenarlarında kalan boşluklar görünüyor, çerçevenin büyük yada fotoğrafın küçük olduğu hissi veriyor. Kalp şeklinde çerçevelerin zor yanı budur foto uydurmak uydursanda kadrajda kalmak zordur :) Çerçevelerin arkasına siyah fonlar kullanabilirsin mesela, duvardan ayrı dururlar o zaman:)

  2. senaycım tesekkurler..evet cok haklısın o boşluklar benıde rahatsız ettı bı care bulamadım ama dedıgın gıbı sıyah fon daha ıyı durabılırdı hıc aklıma gelmedı tesekkur ederım fıkır verdıgın ıcın..
    .yagmuryurek tesekkur ederım guzel yorumun ıcın…
    ben zaten artık örgu örmıcem bır daha cok üzgüğnüm yarısmadan dolayı:((((

  3. Serpilcim yarışma sonuçlanmış evet… Senin adına üzüldüm çok istediğini biliyordum… Ama takma kafana hepimiz her katıldığımız yarışmayı kazansaydık çok güzel olurdu :) Çok çalıştığını söylemiştin ama kısıtlı zamanda başarmaya çaşıltığını da söylemiştin, daha uzun zamanın olsa eminin fikrini daha da iyi aktarırdın buna inanıyorum ama sakın ümidini yitirme, sen yine ör ama onlara değil bize sun, biz veririz notunu :) Bizde ödül yok sadece :)

  4. yaptım oldu sana fıkır vermıs olmak benı cok mutlu ettı..
    .yagmuryurek tesekkur ederım sızın begenmenız elbette cok önemlı benım ıcın..
    senaycım evet yaptıklarımı sadece burada sızınle paylasacam artık..bır daha yarısmaya falan gırmem cok aglıyorum sonra:))
    )sızın begenmenız en guzel ödul benım ıcın .
    .buradakı herkes cok başarılı calışmalar yapan hepsı bırbırınden degerlı dostlarımız..
    .iyi ki varsınız…cok cok tesekkur ederım hepınıze….

  5. Bu arada tebrik ettim mi hatırlamıyorum, ettiysem de tekrardan olsun Allah tamamına erdirsin , bir yastıkta kocasınlar, mutlulukları daim olsun genç çiftlerin… Dünya güzeli bir kızın var gerçekten…

  6. Amin inşallah….tesekkur ederım senaycım..darısı senın mınık kuzucuna dıcem ama daha cok minicik:)))kaderıde guzel olsun ınsallah hepımızın yavrusunun….

  7. senaycım sıyah cercevelı resımde soldakı de oglum ve gelınım:)))nısan dügün sezonundayız bu sene…onun ıcın bayıldım bıttım ya senın sıyah gece elbısene:)))

  8. Ben de çok beğendim elinize sağlık.Odama uyan renkte ben de yapacağım.mesela bire ayna çerçevesine de yapılabilir.

  9. Serpil hanımcıım, Allah tamamına erdirsin ve utandırmasın inşallah.Ellerinize sağlık çerçeveler çok şirin olmuş.Boşverin yarışmaları bakın sizi bekleyen yoğun bir tempo varmış işte:)) ama arada bize de birşeyler göstermeyi unutmazsınız herhalde?

  10. delişibunlar cok cok tesekkur ederım…amin inşallah,darısı herkeın evladına…evet tempomuz cok yogun ama ben buradanda uzak kalamıyorum hıc:))sızınle bırseyler paylaşmak cok cok keyuıflı…

  11. bayadır girememiştim siteye yeni gördüm ben hayırlı olsun serpilhanımcım Allah tamamına erdirsin…
    çerçevelerde hoş olmuş tabi :D ama evet boşlukları doldurunca dahada hoş olurlar…

  12. tesekkur ederım xmadame…evet boşlukjlar batıyo cok fena gözümüze canım… senaycımın dedıgı gıbı sıyah fon kullanacam artık:)))

  13. Çerçeveler çok güzel ve anlamlı olmuş.Ellerinize sağlık Serpil hanım.Kızınızı da tebrik ederim,Allah mesut etsin, hayırlı olsun.