17 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Serpilcim çok cici olmuş ellerine sağlık ama gözüme batan birşey de yok değil :) Resimlerin kenarlarında kalan boşluklar görünüyor, çerçevenin büyük yada fotoğrafın küçük olduğu hissi veriyor. Kalp şeklinde çerçevelerin zor yanı budur foto uydurmak uydursanda kadrajda kalmak zordur :) Çerçevelerin arkasına siyah fonlar kullanabilirsin mesela, duvardan ayrı dururlar o zaman:)

  2. ssserpil

    senaycım tesekkurler..evet cok haklısın o boşluklar benıde rahatsız ettı bı care bulamadım ama dedıgın gıbı sıyah fon daha ıyı durabılırdı hıc aklıma gelmedı tesekkur ederım fıkır verdıgın ıcın..
    .yagmuryurek tesekkur ederım guzel yorumun ıcın…
    ben zaten artık örgu örmıcem bır daha cok üzgüğnüm yarısmadan dolayı:((((

  3. YAPTIM OLDU

    ssserpilciiimmm bana harika bir fikir verdiniz. Fuşya sakallımı çerçeve yapımında kullanabilirim ben de :) Elinize sağlık.

  4. senayatilgan

    Serpilcim yarışma sonuçlanmış evet… Senin adına üzüldüm çok istediğini biliyordum… Ama takma kafana hepimiz her katıldığımız yarışmayı kazansaydık çok güzel olurdu :) Çok çalıştığını söylemiştin ama kısıtlı zamanda başarmaya çaşıltığını da söylemiştin, daha uzun zamanın olsa eminin fikrini daha da iyi aktarırdın buna inanıyorum ama sakın ümidini yitirme, sen yine ör ama onlara değil bize sun, biz veririz notunu :) Bizde ödül yok sadece :)

  5. ssserpil

    yaptım oldu sana fıkır vermıs olmak benı cok mutlu ettı..
    .yagmuryurek tesekkur ederım sızın begenmenız elbette cok önemlı benım ıcın..
    senaycım evet yaptıklarımı sadece burada sızınle paylasacam artık..bır daha yarısmaya falan gırmem cok aglıyorum sonra:))
    )sızın begenmenız en guzel ödul benım ıcın .
    .buradakı herkes cok başarılı calışmalar yapan hepsı bırbırınden degerlı dostlarımız..
    .iyi ki varsınız…cok cok tesekkur ederım hepınıze….

  6. senayatilgan

  7. ssserpil

    Amin inşallah….tesekkur ederım senaycım..darısı senın mınık kuzucuna dıcem ama daha cok minicik:)))kaderıde guzel olsun ınsallah hepımızın yavrusunun….

  8. ssserpil

    senaycım sıyah cercevelı resımde soldakı de oglum ve gelınım:)))nısan dügün sezonundayız bu sene…onun ıcın bayıldım bıttım ya senın sıyah gece elbısene:)))

  9. ssselen

    Ben de çok beğendim elinize sağlık.Odama uyan renkte ben de yapacağım.mesela bire ayna çerçevesine de yapılabilir.

  10. ssserpil

    ssselen tesekkur ederım..evet ayna etrafınada cok hoş olur ..bak bu benım hıc aklıma gelmemişti…tesekkurler:)))

  11. deliisibunlar

    Serpil hanımcıım, Allah tamamına erdirsin ve utandırmasın inşallah.Ellerinize sağlık çerçeveler çok şirin olmuş.Boşverin yarışmaları bakın sizi bekleyen yoğun bir tempo varmış işte:)) ama arada bize de birşeyler göstermeyi unutmazsınız herhalde?

  12. ssserpil

  13. xmadame

  14. ssserpil

    tesekkur ederım xmadame…evet boşlukjlar batıyo cok fena gözümüze canım… senaycımın dedıgı gıbı sıyah fon kullanacam artık:)))

  15. guldentaki

    Çerçeveler çok güzel ve anlamlı olmuş.Ellerinize sağlık Serpil hanım.Kızınızı da tebrik ederim,Allah mesut etsin, hayırlı olsun.

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum