Kızıma Yazlık Elbise

-

yazlık elbise dikişi
Bu defa da kızıma dikmek istedim bir şeyler. Ortaya rengarenk bir elbise çıktı :)

kız çocuğu elbisesi
Yapılışı da çok basit. Kızımın ölçülerini aldım ve hepsine 20 cm ekledim ki göğüs ve beldeki o büzgülü hava olabilsin. Kumaşı aşağı doğru bir çan gibi kestim. Daha kloş istiyorsanız aşağı doğru daha geniş bir çan çizebilisiniz. Sağdan soldan kollar için pay bırakarak kestiğimiz ön-arka parçaları birleştiriyoruz. Sonra üst kısmından ip geçirebilmek için kumaşı katlayıp dikiyoruz. Önden ve arkadan bu ip yerlerini yapıp bir de kumaştan uzun uzun ipler dikiyoruz. Urganlar, boncuklu askılar her şey olabilir, zevkinize göre seçtiğimiz ipi geçiriyoruz. Ben ön ve arkaya iki ayrı ip yaptım, iki taraftan fiyonk yapıp bağladım. Tek ip geçirip bir taraftan bağlayabilir ya da arkadan küçük bir delik açıp tek bir ipi oradan çıkarıp fiyonkları kollardan alıp arkaya sarkıtabilirsiniz. Neyse :)

Belini (dördüncü resim) büzgülü diktim. Lastik iplerle 4-5 sıra diktim, kendinden çok cici büzgüleri oldu. Bir de kemer yapmak istedim ve onu da sarı yapayım dedim. Gayet kalın bir kemer diktim ve uzun yaptım ki arkadan kocaman bir fiyonk olsun. Sağ ve sol kenarlara da kemerin düşmemesi ve kaymaması için de kemer tutma aparatları ekledim (isimlerini blmiyorum ama anlamışsınızdır :)) Elbisenin altını katlayıp gerekli yerlerini dikince kızıma rengarenk bir elbise oldu :)

kız çocuğu elbisesi

kız çocuğu elbisesi

39 yorum gelmiş

  1. Senaat

    beeen bu seker seyi o elbisesiyle birlikte yeriimm :D ellerinize saglik cok tatli olmus :) (bana da afiyet olsun :D)

  2. tugbacanyurt

    ayyyy ne şanslı bir kız bu
    yalnız senayatilgan sende bu sevimli kızın annesi olduğun için şanslısın
    güzel günlerde giysin:)

  3. xmadame

    elbiseye mi bakayım mankene mi bilemedim :) minik mankenimiz pek şekermiş maşallah… elinize sağlık yine çok güzel olmuş. benim oldum olası hoşuma giden bir tarz bu tam yazlık bunu kendimizede uyarlayabiliriz sanırım

  4. ssserpil

    ayyyy ben bunu yerimmmmm…bu nasıl tatlı bır kuzucuk böylee…Allah’IM esırgesınn..MAŞALLAHHH….senaycım dıger elbısende yazdıgım sorunun cevabını da almış oldum:)))bayıldım kızına da elbısesınede:)))

  5. senayatilgan

    xmadame teşekkür Ederim :) Evet kendimize de uyarlayabiliriz tabiki. Benim var böyle bir elbisemde yazlıkların içinde daha çıkarmadım en yakın zamanda çıkarıp paylaşırım onu da :)
    Serpilcim sana da teşekkür Ederim :) Cevaplar yerini buluyor evet :)

  6. yagmuryurek

    şunun şekerliklerine bak pozlarına bak…. valla kızın on numara elbisede eh işte olmuş:) yani mankenin yanında sönük kalmış :) ellerine sağlık bütün işlerini beğeniyorum ben senin

  7. shane

    gerçekten çok ama çok beğendim, ellerinize sağlık. örnek almamız lazım :) ancak bu şirinenin bilmiş pozları insanı bitiriyor, o ne duruş, o ne kendini biliş öyle… öpücükler ona.

  8. başka bir yerde neden poz vermiyorsunuz hep o kapının önünde poz veriyorsunuz. kızınızda sizin gibi gıcık pozlar veriyor.tipsizler.

  9. senayatilgan

    123458 …. 6 ve 7 nin ve hatta 9, 10 ve diğer sayıların isminizde eksik olması gibi sizde de nezaket eksikliği sezdim. İstediğim yerde poz verip istediğim gibi ekleyebileceğimi sizde görmüşsünüzdür. Siz başka biryerde başka pozlarla başka şeyler ekleyinde biz nazikçe beğenelim… Güzel kardeşim…

  10. ssserpil

    aaaa 10mrıfete hıc yakısmayanlarda gelmış..:(( cok ayıp sayılı saygısız cokk ayıp…(gercı ne oldugunda bellı degılkı senden saygı bekleyelım)

  11. yagmuryurek

    eleştirilerin yapıcı olmasından yanayım her ne diyeceksek üslubunca demeliyiz kimse burada eleştirilmekten şikayet etmez ama bu denli cümleler gönül kırar… hem biz işe bakıyoruz burada çektiği fotoğraftan çok bununla ilgilenmelisiniz 123458 lütfen saygılı olalım…

  12. senayatilgan

    Kızlarrr Kızlarrrr :) Kiminle konuşuyorsunuz ki :) Orada kimse yoook, ben kimseyi görmüyorum:) Teşekkür ederim ssserpil ve yagmuryurek..

  13. miscloy

    123458 gerçekten yaptığınız çok ayıp birşey senayatilgan istediği yerde istediği pozlar verebilir buna sizin saygı duymanız gerekirgen tam tersine saygısızlık yapıyorsunuz ve sizde onu hakediyorsunuz.123458.

  14. ssserpil

    senı muatap aldıgım ıcın kızdım kendıme, sen1234 müsün nesın…profılınde boş aynı senın gıbı…boş ınsandan emege saygı beklemek yanlış zaten onun ıcın kızdım kendıme…

  15. gliatasarim

    Renkler ve model o kadar harika ki, tatlı kızınıza da çook yakışmış.
    O densizin yazdıklarını hiç dert etmeyin, bazıları egolarını böyle besliyor işte. Garip bir tatmin yaşıyor herhalde böyle yaparak, zira başka herhangi bir yeteneği olmadığı profilinden belli.
    Tekrar tebrikler, çok güzel renk seçimi, kızınıza çok yakışan bir model olmuş.

  16. senayatilgan

    Teşekkür Ederim gliatasarım :) İnanmazsınız ama arkadaşlar benden dana çok dert etmiş, hiç umurumda değil öyleleri :) Beğenen de beğenmeyen de başım üstüne fakat o tarz yorumları sallamam bile meraklanmayın :)

  17. Küçük prensesin fotojenik pozlarına bayıdım, o ne şirinlikdir öyle maşallah. Elbise de ayrı güzel ellerinize sağlık.:)

  18. GGuven

    Maşallah… Allah bağışlasın o minik kraliçeyi. Ellerine sağlık Şenay.. Çok şık olmuş ve kızınıza da çok yakışmış.

  19. senayatilgan

    Teşekkür Ederim Gguven… İşlerimin yoğunluğu yüzünden başladığım iki elbisesi içerki odada bekliyor devamı gelecek inşallah :)

Bir Cevap Yazın