Pazar, Aralık 4, 2016
KIZIMIN BERESİ

KIZIMIN BERESİ

23
flaşsız
flaşsız

Kızım sokaktan bir bere almış.Adeta bir tas.Uçları da uzun yüzüne iniyor.Evde bitmek tükenmek bilmeyen kırmızı bir yünümüz var.Baktım rengi uyuyor.Eteklerini yukarı kıvırıp diktim.Eline makarayı verdim,50cm.kadar ördürdüm.O örgüden bir çiçek uydurdum.Ortasına da mantosunun yedek düğmesini diktim.Oldu kokoş bere.

flaşlı
flaşlı

23 YORUMLAR

  1. Anlaşılan denizler fatihi eve dönmüş.Gözün aydın .Bere de çok güzel olmuş elinin değdiği belli .rengin bu kadar tutması da ayrı bir ilginç olay

  2. ellerinize sağlık. Ama anladığım kadarıyla kızınız dalışa meraklı. Çok bambaşka birşeydir o. Ben benim kuzucuklar doğana kadar dalış yaptım sonra ne kadar istesemde çocukların küçük olması, maddiyat engelledi. O kadar güzelki denizin altı….O kadar.

  3. Bu maceracı ruhu kime çektiyse:)))

    bilmem ki :))))geçmiş olsun diyelim allah kazadan beladan korusun.laf aramızda ben de hiç sevmem macerayı :)

  4. dilevser artık biraz zor bulunsa da evde veya komşularda bir tahta makara varsa sitede görülen gibi çivileri çakarak yapabilirsin. Bana eşim çivi yerine triko makinelerinin çengellerini takarak yarı otomatik bir makara yapmıştı bulursam resim çeker yollarım buraya

  5. Evet o tahta makarlardan yokmuş artık kime sorduysam olumsuz.. Ancak bir teyze var burda yüncü.. O dedi ki bu kadar soruyosa insanlar sabret kızım çıkar yakında onun da kolay makinesi dedi.. :) Güvendim teyzeye çaresiz.. O zamana kadar farklı yollarla kordon yapımına devam..Bu arada berenin rengi çok güzel ya…

  6. Nedret ablacım süper bir çalışma olmuş, çok beğendim. Bende şu makaralardan iki ayrı boyunu almıştım bende yapıcam oldum.Ay dün aldığım dergilerin birisinde makara örgüsünü tel ile yapmışlar örerkende içlerine boncukları koymuşlar olmuş size boncuklu kolye, yünden yapılana da koyulabilir belki. Fikir olsun diye yazıyorum.

  7. Aah ah.Gündemi iyi takip etmiyorsun.Nalan Hocam duymasın, kırar notunu.

    tam da şimdi ohhoooo sen yeni mi gördün embirim uyan da balığa gidelim diye dalgamı geçecektim.Sen önce davranmışsın.

  8. Şimdi ablacım eski ortası irice delik makarayı nerden nasıl bulayım dersem bana ayy aayyy diyceksiniz belki ama :( ben en iyisi uzatmadan tamam bulurum bir şekilde diyim söz dinliyim :)